Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@23:19:54 GMT

اظهارات ضدنژادپرستی بایدن در اولین سخنرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۳۶۶

اظهارات ضدنژادپرستی بایدن در اولین سخنرانی

جو بایدن رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا در اولین سخنرانی اش بعد از اعلام نتایج انتخابات از سیاست های جدید دولت آمریکا علیه نژادپرستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایستای، جو بایدن رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا در اولین سخنرانی اش بعد از اعلام نتایج انتخابات از سیاست های جدید دولت آمریکا علیه نژادپرستی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن خواستار اتحاد مردم آمریکا علیه سیاست های دولت قبلی آمریکا شد.

 

در ماه های گذشته بسیاری از ایالت های آمریکا شاهد درگیری تظاهرکنندگان با پلیس آمریکا به خاطر نژادپرستی مقامات پلیس و دولتی بوده است. بسیاری از مردم آمریکا اعتقاد دارند دولت دونالد ترامپ به نژادپرستی دامن می زده است.

 

بایدن که از محل اقامتش در ویلینگتون صحبت می کرد، گفت که رئیس جمهور تمام مردم آمریکاست. کامالا هریس به عنوان شهروند رنگین پوست معاون رئیس جمهور شده است.

 

هریس گفت: زنانی که برای برابری و آزادی و عدالت برای همه جنگیدند و فداکاری کردند ، از جمله زنان سیاه پوستی که اغلب نادیده گرفته می شوند ، ثابت می کنند که ستون فقرات دموکراسی ما هستند.

 

بایدن قول داده است که به سرعت به برخی از مهمترین مسائل کشور ، از جمله گسترش بی نظیر ویروس کرونا ، اطمینان از دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، تغییرات آب و هوا و بی عدالتی نژادی رسیدگی کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: جو بایدن بایدن نژادپرستی مردم آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس