Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:04:48 GMT

فرش ۷۰۰ شانه کاشان؛ خریدی ارزان اما باکیفیت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۶۰۵

فرش ۷۰۰ شانه کاشان؛ خریدی ارزان اما باکیفیت

در روزهایی که به خاطر افزایش نرخ دلار و تحریم ها، هر روز شاهد افزایش بی سابقه قیمت فرش های ماشینی هستیم افراد زیادی به دنبال فرش های ارزان قیمتی هستند که کیفیت و زیبایی خوبی هم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام قالی کاشان، اگر شما هم به دنبال خرید فرشی هستید که هم زیبا و با کیفیت باشد و هم نسبت به سایر فرش های ماشینی ارزان تر باشد، فرش ۷۰۰ شانه کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی های یک فرش ۷۰۰ شانه واقعی

متاسفانه برخی فروشندگان با استفاده از مارک های جعلی فرش های ۴۵۰ یا ۵۰۰ شانه را به عنوان فرش ۷۰۰ شانه به مشتریان می فروشند، اما شما به راحتی و تنها با استفاده از یک خط کش ساده می توانید تشخیص بدهید که یک فرش ۷۰۰ شانه واقعی است یا نه!

فرش ۷۰۰ شانه به فرشی گفته می شود که در هر متر از عرض فرش ۷۰۰ گره داشته باشد. پس اگر خط کش را در پشت فرش قرار دهید باید در هر ۱۰۰ سانتی متر ار عرض فرش ۷۰۰ گره (و یا در هر ۱۰ سانتی متر ۷۰ گره) وجود داشته باشد.

اما در کنار مقدار شانه عدد دیگری هم معمولا اعلام می شود که به آن تراکم گفته می شود. تراکم فرش در حقیقت تعداد پود های به کار رفته در بافت یک متر از فرش می باشد. که البته پودهای فرش ماشینی را نمی توانیم مثل گره ها از پشت فرش بشماریم! اما با توجه به اینکه برای بافت هر ردیف از گره های فرش از سه پود استفاده می شود اگر تعداد گره های بافته شده در یک متر از طول فرش را در عدد ۳ ضرب کنیم تعداد پودها به دست می آید. پس با توجه به مطلب بالا اگر مقدار تراکم یک فرش ۷۰۰ شانه را تقسیم بر ۳ کنیم باید برابر با تعداد گره های بافته شده در یک متر از طول فرش باشد.

اما فرش ۷۰۰ شانه در چه تراکم هایی بافته می شود؟ فرش ۷۰۰ شانه در تراکم های ۲۱۰۰ ، ۲۲۵۰، ۲۴۰۰ و ۲۵۵۰ بافته می شود که به ترتیب هر یک از این فرش های باید ۷۰۰ ، ۷۵۰ ، ۸۰۰ و ۸۵۰ گره در یک متر از طول فرش وجود داشته باشد. پس شما با استفاده از یک خط کش ساده به راحتی می توانید تشخیص دهید که آیا تراکمی که روی فرش درج شده واقعی است یا نه!

چرا خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان را پیشنهاد می کنیم؟

با توجه به اینکه فرش های ۷۰۰ شانه واقعی در هر متر از طول و عرض خود حداقل ۷۰۰ گره دارند، ریزبافتی این نوع فرش ها به اندازه ای است که طراحان فرش بتوانند طرح و نقش های ظریف و زیبایی را برای نقشه این فرش ها طراحی کنند.

به همین دلیل فرش های ۷۰۰ شانه کاشان از زیبایی و ظرافت خاص و چشم نوازی برخوردارند، علاوه بر این وجود حداقل ۷۰۰ گره در هر متر از طول و عرض این فرش ها باعث شده که تراکم و فشردگی بافت بالای این نوع فرش، دوام و ماندگاری آن را نسبت به فرش های با شانه و تراکم پایین تر افزایش داده است.

به همین دلیل فرش های ۷۰۰ شانه کاشان با اینکه نسبت به فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه قیمت بسیار پایین تری دارد اما اگر قصد خرید فرشی زیبا و چشم نواز دارید که از کیفیت و ماندگاری خوبی هم برخودار باشد و از طرفی قیمت فرش هم برایتان مهم است، خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

فرش ۷۰۰ شانه را از کارخانه های کاشان بخرید

بدون شک اگر فرش را هم مثل هر کالای دیگری از تولیدکننده اصلی آن خریداری کنیم قیمت آن نسبت به بازار بسیار ارزان تر خواهد بود. اما همه ما امکان اینکه برای خرید فرش ارزان به کاشان سفر کنیم را نداریم و البته نیازی هم به اینکار نیست! چون سایتی به نام قالی کاشان، این امکان را فراهم کرده که شما از هر کجای ایران به راحتی از طریق گوشی همراه خود فرش مورد علاقه تان را از بین بیش از ۲۰۰۰ طرح فرش از برترین و مطرح ترین کارخانه های فرش کاشان انتخاب و به قیمت فروش کارخانه فرش خود را خریداری کنید.

تنها با یک مقایسه کوتاه بین قیمت های فرش در سایت قالی کاشان و قیمت های فرش در بازار فرش می توانید به تفاوت بسیار بالای قیمت از کارخانه تا بازار پی ببرید. مجموعه قالی کاشان با حذف واسطه های فروش، درخواست خرید فرش را مستقیما از خریدار به کارخانه مربوطه داده و فرش مستقیما از کارخانه بافنده فرش برای شما ارسال و از طریق باربری در هر کجای ایران به شما تحویل داده می شود.

فرشی که فقط برای شما بافته می شود!

یکی از امکانات جالب سایت قالی کاشان این است که شما می توانید در این سایت درخواست بافت فرش های سفارشی با ابعاد و طرح دلخواه خود را بدهید! برای مثال فرض کنید که ابعاد اتاق شما به گونه ای است که فرش های سایز استاندارد مناسب اتاق شما نیست! در این حالت می توانید در سایت قالی کاشان درخواست بافت فرش سفارشی مطابق با ابعاد اتاق خود را بدهید تا کارخانه فرشی را که دقیقا مطابق با نیاز شماست را فقط برای شما تولید و ارسال کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قالی کاشان خرید فرش ارزان فرش کاشان فرش ۷۰۰ شانه کاشان قالی کاشان متر از طول یک متر خرید فرش برای شما گره ها فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)