Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:10:55 GMT

اجرای طرح «کرامت» در مناطق محروم قم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۷۲۹

اجرای طرح «کرامت» در مناطق محروم قم

سیدعلیرضا میرزائیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قم طرح کرامت را در مناطق حاشیه ای شهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در دست اجرا دارد. 

وی از اجرای طرح جدول گذاری در کوچه های مناطق حاشیه شهر با هدف کاهش مشکلات ساکنین این مناطق خبر داد و گفت: در قالب این طرح به مناسبت روز قم،  بخش دوّم پروژه اجرای جداول کوچه های شهرک فاطمیه به همت سازمان بسیج سازندگی استان قم به اتمام رسیده و برای انجام زیرسازی و آسفالت و بهره برداری نهایی، به مردم شریف ساکن در این شهرک و شهرداری منطقه 6 قم تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ادامه داد: در این بخش، جدول گذاری کوچه های گلشن 21 و 23 در شهرک فاطمیه به طول 750 متر انجام شده و در بخش اوّل این پروژه نیز در 13 کوچه از کوچه های انارستان، سروستان وگلشن به طول دو هزار متر و با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر جدول گذاری شده بود.

میرزائیان با بیان اینکه تاکنون مبلغ چهار میلیارد ریال  از سوی این سازمان بسیج سازدگی در قالب طرح کرامت برای اجرای پروژه های مذکور هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با هدف محرومیت زدایی و یاری رساندن به مناطق کم برخوردار و محروم شهری و روستایی، ادامه این پروژه برنامه ریزی شده و در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/2258*30

منبع: فارس

کلیدواژه: قم کرامت سازمان بسیج آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی