Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز آماده هستیم برای بالگردهای هر نیرو و سازمان و حتی کشورهای اسلامی دوست و برادر سامانه دید در شب نصب کنیم.

قدس آنلاین: امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز گفت: امروز ناوگان عظیم بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در حوزه توان رزمی و قدرت بازدارندگی به عنوان قدرت برتر خاورمیانه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:در بحث قطعه سازی توانستیم نهضت قطعه سازی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، را ایجاد کنیم و ۵۰۰ نوع قطعه در هوانیروز ساخته می‌شود که بر روی بالگردها نصب شده است.

امیر قربانی نصب سامانه‌ دید در شب را یکی از پروژه‌های هوانیروز عنوان کرد و گفت: یکی از کارهایی که برای نخستین بار در کشور و منطقه خاورمیانه توسط متخصصین و خلبانان و پرسنل فنی هوانیروز و شرکت‌های دانش بنیان به صورت یک مجموعه اجرا شد، نصب سامانه دید در شب بر روی بالگردها و تست ‌آن در رزمایش‌ها و تمرینات شبانه در مناطق عملیاتی بود.

 وی افزود: امروز آماده ارائه و نصب این سامانه برای هر نیرو و سازمان دیگر و حتی کشورهای اسلامی، دوست و برادر هستیم که البته در این زمینه صحبت‌هایی هم شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به دستاوردهای هوانیروز در زمینه سامانه‌ها و موشک‌های نقطه زن هم گفت: امروز سامانه‌های نوین و به روزی که روی بالگردهای دنیا نصب است، روی بالگردهای هوانیروز نصب شده و در این زمینه آماده پشتیبانی از نیروهای مسلح در هر نوع ماموریت و عملیاتی هستیم.

اورهای تمامی بالگردها توسط متخصصان هوانیروز

امیر قربانی با اشاره به اقدامات هوانیروز برای اورهال کردن بالگردها گفت: اورهال کردن بالگردها کار سنگینی بود که با حمایت‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش و سلسله مراتب فرماندهی امروز به جایی رسیدیم که تمام تعمیرات بالگردها توسط متخصصین هوانیروز انجام می‌شود.

بالگرد ملی در راه است

وی درباره ساخت بالگرد ملی هم گفت: با توجه به دستور رهبر معظم که گفتند باید بالگرد ملی ساخته شود، طراحی‌ها انجام شده و با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش این کار در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک نخستین بالگرد ملی را خواهیم ساخت.

 این مقام نظامی کشورمان با بیان این که در تامین قطعات نیازی به واردات نداریم ‌و حتی می‌توانیم به کشورهای اسلامی و دوست کمک کنیم، افزود: هوانیروز عراق اخیرا بازدیدی از هوانیروز ما داشتند و قرار شد ما هم بازدید متقابلی داشته باشیم.

 فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: طرف عراقی خیلی مایل بود که از قطعات ما خریداری کند و سامانه‌های دید در شب تولید کشورمان روی بالگردهای آنها نصب شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده هوانیروز ارتش بالگرد سامانه دید در شب اورهال بالگرد موشک های نقطه زن فرمانده هوانیروز هوانیروز ارتش روی بالگردها بالگرد ملی دید در شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ مالک حزبائی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران