Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آئین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک در مشهد مقدس روز دوشنبه ۱۹ آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سایت این مسابقه هنری به نشانی اینترنتی cong-phcai.mums.ac.ir از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ این آئین را به‌صورت زنده از شهر مقدس مشهد پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشورهای جهان، فراخوان مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک نجات بخش زندگی در رشته نقاشی و با موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان ۴ الی ۱۸ سال در بخش ملی و بین‌المللی از ۲۷ کشور جهان آثار خود را تا پایان مرداد در سایت www.paint.fast.kpf.ir بارگذاری کردند و حدود ۹ هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد که اکنون در مرحله داوری است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوئیس به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار در برگزاری این رویداد با کانون مشارکت داشتند.

کد خبر 5066284

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاشی مسابقه نقاشی فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران ویروس کرونا شبکه پنج سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی نواحی حضور هنر ایران در جهان سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برنامه تلویزیونی نقاشی موسیقی ایرانی رادیو نمایش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد

در جلسه مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها، مباحث درباره راه‌اندازی کانون نهج البلاغه در دانشگاه‌ها و همچنین تعیین مسئول و میزبان بخش دانشگاهی دوره آینده نمایشگاه بین‌المللی قرآن تعیین تکلیف شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جلسه یکصد و سی و ششم مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با حضور مدیران فرهنگی و قرآنی دستگاه‌های دانشگاهی در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

گزارش مشکلات نمایشگاه قرآن و تعیین میزبان دوره آینده

در این جلسه چهار دستور قرآنی مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفت. در ابتدا نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از شرایط برپایی بخش دانشگاهی سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارائه دادند و کم و کیف این حوزه مورد تحلیل قرار گرفت.

بر اساس تحلیل‌های عنوان شده و نظرات کارشناسان و نمایندگان، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن نامه‌ای مبنی بر ضعف‌ها و مشکلات نمایشگاه قرآن ارائه دهد.

در ادامه این نشست و پس از تحلیل‌های انجام شده در حوزه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مقرر شد میزبانی بخش دانشگاهی دوره آینده نمایشگاه بین‌المللی قرآن که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، برعهده وزارت علوم باشد.

 

حفظ موضوعی ‌زمینه‌ای برای رواج "حفظ تخصصی قرآن" در کشور است

 

راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، در این جلسه گزارشی از جشنواره نهج‌البلاغه ارائه کرد. دانشگاه علوم پزشکی قم میزبانی این جشنواره را بر عهده داشته است.  

در این رابطه مقرر شد با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونان و مدیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تأثیرگذاران حوزه نهج‌البلاغه تشکیل شود و در آن جلسه تصمیم‌سازی‌هایی در مورد فعالیت‌های بیشتر در حوزه نهج‌البلاغه صورت گیرد.

از دیگر مصوبات مربوط به این دستور تشکیل کانون نهج‌البلاغه در دانشگاه‌ها بود که بر اساس این مصوبه مقرر شد هر دانشگاه یک کانون نهج‌البلاغه داشته باشد.

گزارش دستگاه‌ها از جشنواره‌های داخلی قرآن و عترت

یکی دیگر از دستورها که مربوط به ارائه گزارش دستگاه‌ها از جشنواره‌های داخلی قرآن و عترت و ارائه گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت بود، در این جلسه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در این بخش و پس از طرح مباحث مختلف مقرر شد زمان و مکان اختتامیه سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، در جلسه آینده مجمع مشورتی اعلام شود.

تصمیم‌گیری برای اضافه شدن یا اضافه نشدن بخش اساتید و کارکنان به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان نیز به جلسه آینده مجمع مشورتی موکول شده است تا در این رابطه در آینده تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • پرچمداران قدیمی ترین مسابقه خودروهای اسپرت جهان (فیلم)
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان