Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:55:10 GMT

کمبود تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۹۵۴۹

کمبود تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد سلطانی سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اهواز پنج بیمارستان و در هر کدام از شهرستان‌های استان خوزستان یک بیمارستان، درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند.

وی افزود: در حال حاضر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا با کمبود تخت ICU مواجه هستیم به طوری که تخت‌های ICU در بیمارستان رازی و بیمارستان گلستان اهواز صددرصد در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان اشغال تخت ICU در همه بیمارستان‌های پذیرش‌کننده کرونا در شهرستان‌ها نیز تقریبا صددرصد است و به محض اینکه یک بیمار مرخص یا جابه‌جا می‌شود، بیمار دیگری در ICU بستری می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از شرکت در اجتماعات، بیان کرد: مشاهده می‌شود که تعدادی از مردم همچنان در مراسم عزاداری یا اجتماعات شرکت می‌کنند که این مساله موجب می‌شود مشکل گسترش بیماری همچنان باقی بماند.

سلطانی با اشاره به طولانی شدن روند بیماری، بیان کرد: کادر درمان در این ماه‌ها تحت فشار زیادی بوده‌اند و قطعا با این روند، فرسودگی شغلی ایجاد می‌شود، تعداد بیماران نسبت به تعداد کادر درمان بیشتر است بنابراین طبیعی است که شیفت‌ها سنگین‌تر و کار بیشتر از توان افراد باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تخت بیمارستان کمبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر