Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در ارتباط با ممنوعیت تردد از ساعت 9 شب به بعد گفت: این تصمیم در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی و منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: امروز پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی تشکیل شد و فعالیت مشاغل از 6 بعد از ظهر و ممنوعیت گروها های شغلی 2 و 3 و 4 برای کلانشهر اصفهان، بهارستان و سپاهان شهر از 20 آبان تا 20 آذر اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهای شغلی یک که ارائه دهنده خدمات درمانی و مایحتاج مردم هستند فعال بوده و رستوران ها به صورت بیرون بر فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های خمینی‌شهر، نجف آباد، شاهین شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان ممنوعیت فعالیت مشاغل از ساعت 6 بعد از ظهر اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در خصوص نظارت بر این مصوبه تیم‌های بازرسی با محوریت اتاق اصناف و بهداشت و تعزیرات وشهرداری‌ها تشکیل خواهد شد.

غلامی با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: با توجه به اینکه تصمیم گیری بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی است، مشروط بر اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم داده شود، اولویت با بیماران زمینه ای و بانوان باردار است و فعالیت های میتواند به صورت دورکاری باشد.

وی در ارتباط با ممنوعیت تردد از ساعت 9 شب به بعد گفت: این تصمیم در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی و منتفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان قرنطینه ممنوعیت تردد کرونا تعطیلی مشاغل ستاد استانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین

به گزارش خبرآنلاین، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902674

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها