Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود الماسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم با توجه به شیوع و اوج گیری مجدد ویروس کرونا و لزوم اقدامات جدی و قاطع جهت جلوگیری از گسترش تبعات منفی آن بر سلامت و بهداشت عمومی طبق دستور دادستانی به عنوان مدعی‌العموم اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: طبق این دستور مقرر است ماموران انتظامی شهرستان در هر موردی از برگزاری مراسم عمومی همچون عروسی،  عزاداری و جشن‌ که در آن تجمع افراد باشد بلافاصله به محل اعزام و نسبت به تعطیلی مراسم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مقابله با کرونا کامیاران با اشاره به اینکه برای ماموران انتظامی شهرستان تفاوتی در منبع اطلاع برگزاری مراسم وجود نخواهد داشت، افزود: ماموران در ابتدا باید با توجیه و ارشاد مسوولان آن اقدام و در صورت عدم تمکین و استنکاف از باب جرم مشهود و تمرد نسبت به ماموران مراتب صورتجلسه و مستنکف دستگیر خواهد شد.

الماسی یادآور شد: همچنین ماموران موظف هستند پس از دستگیری برگزار کننده مراسم نسبت به متفرق کردن حاضران در مراسم نیز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: روز گذشته نیز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا،  فعالیت‌ ناوگان تاکسیرانی درون شهری و دستفروشان در خیابان‌های منتهی به چهار راه مرکزی شهر به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی گفت: این تصمیمات تا اطلاع ثانوی پابرجاست و از سرگیری فعالیت‌های تاکسی‌ها و بازاریان منوط به تصمیمات گیری مجدد این ستاد است.

تعداد آمار مبتلایان شهرستان کامیاران با توجه به آزمایش های انجام شده از ابتدا تاکنون یک هزار و ۴۹۶ نفر، تعداد فوتی ها  ۷۹ نفر و بستری شدگان ۴۱ نفر است.

طبق صورتجلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، فعالیت دستگاه های اجرایی استان از روز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت نیروهای اداری به صورت دورکاری و حضور سایر کارکنان در محدوده زمانی ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر خواهد بود.

دستگاه‌های خدمات رسان از این مصوبه مستثنی بوده و با استفاده از تمام نیروها ارائه خدمت می‌کنند اما بخش اداری این دستگاه‌ها می‌توانند با تشخیص مدیر مربوطه از دورکاری استفاده کنند.

طبق همین مصوبه مقرر گردید، در شهرستان های بانه، بیجار، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان، فعالیت مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ از روز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز تا ۲۳ همین ماه محدودیت شدید اعمال شود و این محدودیت با نظر ستاد ملی یا استانی مدیریت کرونا، قابل تمدید است.

در خصوص فعالیت مراکز آموزشی به صورت مجازی یا حضوری، در مناطق روستایی شهرستان های مشمول محدویت، بعد از طرح در ستاد شهرستانی، به تشخیص فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان، تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.

هم اکنون ۶ شهرستان کردستان شامل سنندج، بیجار، بانه، کامیاران، مریوان و سقز در جمع ۸۹ شهرستان دارای وضعیت بحرانی از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفته که در بین این مناطق وضعیت مریوان فوق بحرانی گزارش شده است.

برچسب‌ها کرونا کردستان انتظامی کامیاران محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کردستان انتظامی کامیاران محدودیت های کرونا کرونا کردستان انتظامی کامیاران محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش صداوسیما، فرماندار عنبرآباد گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهر‌های استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل