Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، کامبیز رستم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: سارقان یک دستگاه کامیون حامل تخم مرغ طی یک عملیات هدفمند پلیسی در مریوان شناسایی و دستگیر شد.  
وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی  شهرستان مریوان سارقانی راکه یک ماه پیش به صورت مسلحانه یک کامیون بار تخم مرغ را در شهرستان سرواباد به سرقت بردند دریک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در همین راستا و با اشراف اطلاعاتی ماموران سارق اموال مسروقه حین فروش تخم مرغ در یکی از محلات مریوان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
رستم‌نیا تصریح کرد: پس از شناسایی محل دپوی اموال مسروقه مالخر در محل دستگیر که اقدام به فروش تخم مرغ فاقد مجوز می‌کرد که پس از تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد این اموال سرقتی را از 2 نفر در یکی از شهرک‌های حاشیه مریوان تهیه کرده است.
وی اضافه کرد: متهم و اموال مسروقه که 222 کیلوگرم تخم مرغ بوده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان با اشاره به دستگیری همدست متهم و تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهمان خاطر نشان کرد: سارقان اعتراف کردند که یک ماه پیش در مسیرسنندج به سرواباد اقدام به سرقت مسلحانه یک کامیون حامل بار تخم مرغ به مقدار 4 هزار و282 کیلو گرم کرده و تخم مرغ‌ها را به فروش رسانده بود.
وی اضافه کرد: سارقین خودرو را در جاده سرواباد کامیاران رها نموده‌اند، در این راستا پرونده قضائی تشکیل وبا دستور مراجع قضائی متهمان روانه زندان شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مریوان استان کردستان سارقان کامیون تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود