Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک:قلمرو» مرحله پیش تولید خود را بیش از ۱۸ ماه قبل، زمانی که هنوز ویروس کرونا شایع نشده بود، آغاز کرد.

ساخت این پروژه ۱۶۵ میلیون دلاری کمپانی یونیورسال بعد از یک فیلمبرداری بی سابقه به تازگی در استودیو پاینوود انگلستان به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی ساخت این پروژه ۴۰ هزار تست کرونا از عوامل صورت گرفته و میلیون‌ها دلار نیز برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و قرنطینه عوامل برای چند ماه، از سوی استودیو خرج شده است.

کالین ترورو، کارگردان این فیلم می‌گوید: «مطمئن نیستم می‌توانم تلاش‌ها را با کلمات ادا کنم. تیم بازیگری و عوامل ما انعطاف پذیر بود و با شرایط وقف داده شد. تمامی تهیه کننده‌ها و سازنده‌ها تمام ساعات تلاش می‌کردند تا این فیلم به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.»

سم نیل، لارا درن، جف گلدبلون و کریس پرت بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و اعضای جدیدی نیز به این تیم اضافه شده اند.

همانطور که در تابستان اعلام شد، فیلم «قلمرو» از اولین پروژه‌هایی بود که بعد از آنکه کرونا همه چیز را تعطیل کرد و باعث مختل شدن این صنعت شد، به مرحله از سرگیری تولید رسید. یونیورسال برای اعمال تمامی ملزومات بهداشتی یک مرکز پزشکی خصوصی را به خدمت گرفت. ددلاین گزارش داده است که بیش از ۴۰ هزار تست کووید ۱۹ از عوامل این فیلم گرفته شده که حدود ۲۵ درصد آن‌ها (۱۰۰ مورد) مثبت شده است.

استودیو یک منطقه سبز را برای فیلمبرداری عوامل مشخص کرده بودند و تمامی آن‌ها نیز ملزم به انجام آزمایش دمای بدن به صورت روزانه بودند. گفته می‌شود که یونیورسال به تنهایی برای رعایت الزامات بهداشتی ۶ الی ۸ میلیون دلار خرج کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان دنیای ژوراسیک یونیورسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات


فیلمبرداری فیلم کوتاه "خالد" در شهرستان شوش خوزستان پایان یافت.

فیلم کوتاه خالد به کارگردانی فاطمه سُرخه و به تهیه کنندگی حبیب باوی ساجد در زیگورات وروستاهای شهرستان شوش وهفت تپه به پایان فیلمبرداری رسید.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه خالد آمده است :"پدر که در تاریخ گم شد، مادر بی طاقت شد و به جستجوی او رفت، وخالد  هم در جستجوی هردو..."

عوامل فیلم کوتاه خالد عبارتند از نویسنده وکارگردان : فاطمه سُرخه – مدیرفیلم برداری : عماد سلمانیان – تدوین : اسماعیل پورنصیری – صدابردار : محمد مهدی شُکر – طراح واجرای گریم : فاطیما حزباوی – طراحی وترکیب صدا : میبُد شُکر –  طراح صحنه ولباس : امینه چندریان پور- دستیار کارگردان وبرنامه ریز : مهدی سعدونی زاده  –  انتخاب بازیگر : لیلا هاشمی- بازیگردان : فائزه سودانی- اصلاح رنگ : ترنم شُکر- منشی صحنه : امین حیدری - گروه فیلم برداری : فاطمه رضایی خوئی  حسین ظهیری – عکاس : مهران شُکر– دستیار تدوین : سعاد باوی ساجد –  تامین وپشتیبانی تجهیزات فیلم برداری : مهران فیلم – مدیرتدارکات : رحیم فضلی– محمد چنانی (چنانیان)مجری طرح : سارا باوی ساجد – مشاور رسانه ای وروابط عمومی : مهدی منصور -  مدیرتولید : فاطمه چندریان پور - تهیه کننده : حبیب باوی ساجد – بازیگران : فائزه سودانی – نصرت غافلی – مهدی عبیداوی – میکائیل رضایی خوئی (سُرخه) – مرتضی چنانی (چنانیان) .

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال