Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اعلام کرد: فعالیت گروه شغلی شماره ۲ فقط در شهر کرمان تا ساعت ۱۸ بلامانع است.

دکتر "محمد صادق بصیری" ظهر امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بر مبنای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به مصوبات چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس فعالیت گروه شغلی شماره ۲ فقط در شهر کرمان تا ساعت ۱۸ بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی بیماری کرونا با تاکید بر اینکه در مورد سایر گروه‌های شغلی مصوبات قبلی همچنان به قوت خود باقی است تاکید کرد: اصناف، برنامه ها و مصوبات اعلامی را کاملا رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرده بود: گروه شغلی ۲ از ۱۲ آبان ماه در شهرستان‌های کرمان و سیرجان می توانند تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فعالیت کنند و تصمیم‌گیری جهت ادامه این شرایط فعالیت متعاقبا اعلام می‌شود. 

براساس این گزارش، گروه شغلی ۲ شامل پاساژ، مراکز خرید و مال‌های فروش غیرمواد غذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، کاهش زمان فعالیت شرکت‌ها، موسسات و انجام دورکاری، مساجد و مصلی‌ها، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی‌فروشی‌ها، مراکز تهیه و طبخ غذا (اغذیه‌فروشی‌، رستوران‌ها، آش و حلیم و مشابه)، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، فرش و موکت‌فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، خرده‌فروشی وسایل بازی و اسباب‌بازی در فروشگاه‌های تخصصی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، چاپ و فعالیت‌های خدمات وابسته به چاپ، تزئینات داخلی ساختمان، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی کالاهای تزئینی ساختمان، کادویی‌فروشی، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی پوشاک، پارچه‌فروشی‌ها، آتلیه و عکاسی‌ها، آژانس مشاوران املاک، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی و خرازی، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، قنادی و شیرینی‌پزی، مراکز فروش و عرضه‌ی خشکبار و آجیل می‌شود.

گروه شغلی ۳ و ۴ نیز که باید تعطیل باشند شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، دورکاری ادارات دولتی و غیردولتی، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل‌ونقل عمومی درون شهری، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همایش‌ها، حرم‌ها، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، انجام دورکاری شاغلین گروه حساس، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه‌ی مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی می‌شود. 

تنها گروه شغلی یک شامل ارائه‌کنندگان مایحتاج عمومی می‌توانند به صورت کامل فعالیت داشته باشند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا گروه شغلی فروشی ها تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

روح الله خضری پور از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.


وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود