Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «خواب‌های سفید» شامل ۸ داستان کوتاه است که شخصیت‌هایش ارواح‌اند و محوریت هر داستان مرگ و حضور مُرده‌‌ها در زندگی زنده‌هاست. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه داستان کوتاه «خواب‌های سفید» نوشته‌ شقایق دهقان نیری از سوی نشر صاد منتشر شد. 

این اثر شامل 8 داستان کوتاه است که شخصیت‌هایش ارواح‌اند و محوریت هر داستان مرگ و حضور مُرده‌‌ها در زندگی زنده‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب با داستان‌هایی مواجه می‌شویم که تصویرسازی‌های ملموس و سرانجام‌های غافلگیرکننده دارند؛ اتوبوسی که به سمت مقصدی نامعلوم می‌رود و در هیچ ایستگاهی توقف نمی‌کند، دختر و زنی که در گلخانه کار می‌کنند و در اثر ترکیدن گاز مرده‌اند، مادر خانواده‌ای که در حادثه هوایی کشته شده و پدر و دختر تنها باهم زندگی می‌کنند و می‌خواهند زمان را در لحظات حضور مادر متوقف کنند، و داستان‌های رازآلود دیگر.

مجموعه داستان‌ کوتاه «خواب‌های سفید» در 75 صفحه با قیمت 16 هزار تومان منتشر شده است. 

سرنوشت غم‌انگیز زوج منافق در «عمود 878»

کتاب عمود 878 نوشته‌ی مریم برزگر از سوی نشر صاد منتشر شد

در دهه شصت سایه شوم گروهک تروریستی منافقین بر تاریخ این سرزمین نقش خون زد. داستان عمود 878 به‌قلم مریم برزگر با پیدا شدن دفترچه روزنگاری‌های «اکبر صورتگر» عضو گروهک تروریستی منافقین، آغاز می‌شود. در ادامه، با ماجرای  زوجی مواجه می‌شویم که  با پیوستن به این گروهک به سرنوشتی غم‌انگیز دچار شده‌اند.

عمود 878 روایتی تحسین برانگیز با قلمی روان و خوش‌خوان است. هر فصلی از داستان را زاویه دیدهای مختلف روایت می‌کنند. داستانی که از ابتدا تا انتها پشت‌پرده‌‌ی هر اتفاق را کنار می‌زند و مخاطب را غافلگیر می‌کند. این غافلگیری تا خط آخر روایت ادامه دارد!

خاطرات ناگفته‌ "بازجوی مهربان" سوژه پویش "کتاب قهرمان" شدرویکردهای هفته کتاب اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داستان کتاب داستان کتاب خواب های سفید عمود 878

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • عادت عجیب زرافه‌ها در خوابیدن؛ زرافه چطور می‌خوابد؟
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی