Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@17:05:27 GMT

کشف بیش از ۲ تن روغن احتکار شده در کنگان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۱۴۱۸

کشف بیش از ۲ تن روغن احتکار شده در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، اکبر احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از اصناف و فروشندگان کالا‌های مورد احتیاج و ضروری عامه مردم را احتکار نموده اند که این امر منجر به کمبود اجناس در سطح شهر و فروش آن‌ها به مبالغی گران‌تر در بازار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت افزود: با توجه به ماده ۶۰ قانون نظام صنفی کشور متخلفین علاوه بر الزام عرضه و فروش کل کالا‌های احتکار شده به جریمه نقدی و تعطیلی محل کسب آن‌ها نیز محکوم می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصناف با انصاف که منفعت طلبی و سود جویی به هرکیفیتی را مد نظر ندارند، تصریح کرد: با توجه به نارضایتی بوجود آمده شهروندان از احتکار برخی اقلام در سطح شهر به اصنافی که اقدام به احتکار کالا‌های ضروری مردم می‌نمایند تذکر داده می‌شود تا سریعا نسبت به توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم اقدام و در صورت کشف کالا‌های احتکار شده، برخور قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

دادستان کنگان افزود: در همین راستا دستور بازرسی در یک انبار احتکار روغن خوراکی صادر و میزان دو تن و سیصد و شش کیلوگرم انواع روغن کشف و پرونده قضایی، جهت رسیدگی تشکیل گردید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روغن احتکار کشف بازرسی کنگان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز