Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دلیل لغو بازی تیمش مقابل پیکان را عنوان کرد.

سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تعویق بازی هفته اول تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم پیکان اظهار داشت: باشگاه پیکان درخواست تعویق بازی هفته اول را کرد و سازمان لیگ نیز نظر ما را جویا شد. باشگاه ما هم با توجه به جمیع جهات با این درخواست موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر پیکانی‌ها چنین درخواستی نداشتند پس چه کسی به سازمان لیگ نامه زده است؟ ما با تعویق این بازی مشکلی نداشتیم چراکه تیم‌مان به آمادگی بیشتر احتیاج داشت. از این رو مخالفت نکردیم و با تعویق این بازی موافقت کردیم. اگر موافق نبودیم به هیچ‌وجه این درخواست را نمی‌پذیرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به این که زمان برگزاری این بازی برایشان مهم است تصریح کرد: در صحبتی که در این خصوص با مسئولان تصمیم‌گیرنده داشتیم، قرار بود این بازی در روز‌های فیفا که مسابقات لیگ تعطیل است برگزار شود. به این ترتیب بازی‌های ما یک هفته به تعویق افتاد و قرار نیست این مسابقه را تحت فشار برگزار کنیم.

پورموسوی در مورد میزان آمادگی تیمش گفت: هفته به هفته شرایط بهتر شده است. امروز (یکشنبه) ریکاوری می‌کنیم و روز دوشنبه نیز تمرین تعطیل است. می‌خواهیم مثل برنامه قبلی سازمان لیگ جلو برویم و تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم و به نوعی عقب افتادگی هفته اول را با برگزاری یک بازی دوستانه که البته مثل یک بازی رسمی برگزار می‌شود، جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه عدم ثبت قرارداد برخی از بازیکنان این تیم مانع برگزاری بازی هفته اول دو تیم شده خاطرنشان کرد: قرارداد همه بازیکنان را ثبت کردیم. من نیز چند روز پیش با حضور در هیئت فوتبال استان خوزستان قرارداد خود را ثبت کردم و هیچ مشکلی از نظر ثبت قرارداد‌ها نداریم. دلیل اصلی لغو این بازی درخواست باشگاه پیکان بود که ما نیز با آن موافقت کردیم.

بیشتر بخوانید: دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان تهران لغو شد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت صنعت نفت آبادان هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز هوادار و صنعت نفت آبادان

لیگ برتر ایران (هوادار - صنعت نفت آبادان) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749617

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی