Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان صنعت نفت آبادان بعد از چندین سال از جمع سایپایی ها جدا شد و به این تیم جنوبی آمد و از این موضوع نیز ابراز خوشحالی می کند.

حامد فلاح زاده درخصوص جدایی از سایپا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من فصل خوبی را پارسال در سایپا سپری کردم ولی بعد از اتمام بازی‌های یکسری اتفاق افتاد که من جمع بندی کردم که بهتر است فصل بعد را در سایپا نباشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا باشگاه بزرگ و قابل احترامی است و همه آنها را دوست دارم و امیدوارم که فصل بعد جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشند اما من قصدم این بود که در فصل جدید در تیم دیگری حضور داشته باشم و شرایط دیگری را تجربه کنم.

او درباره پیوستن به صنعت نفت آبادان ادامه داد: بین دو سه گزینه‌ای که داشتم به نظرم صنعت نفت بهتر از گزینه های دیگر بود. بازیکنان خوبی در این تیم مانده بودند و بازیکنان خوب دیگری نیز جذب شدند. درست است که شاکله اصلی از دست رفت اما بازیکنان اسم و رسم داری جذب کردیم و بازیکنان با کیفیتی داریم.

این بازیکن درخصوص اینکه آیا به نظرش شرایط صنعت نفت خوب است یا خیر عنوان کرد: من بازیکن تازه وارد این تیم هستم ولی با توجه به صحبت‌هایی که با آقای عیسی زاده مدیرعامل محترم داشتیم ظاهرا امسال شرایط بهتری نسبت به پارسال داریم و تیم به ارگانی داده شده که بتوانند تامین بودجه کنند. حق مردم آبادان خیلی بیشتر از این‌ حرف ها است و حق آن ها داشتن یک تیم آسیایی است. انشالله ما بتوانیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که رتبه امسال مان بهتر از رتبه پارسال باشد.

دروازه بان صنعت نفت آبادان که فصل گذشته آمار خوبی در بسته نگه داشتن دروازه داشت در پاسخ به این سوال که امسال چند کلین شیت کسب می‌کند گفت: معلوم نیست و باید ببینم در بازی ها چه پیش می آید. بازی هفته اول در خانه است اما در چند هفته اول قرعه سنگینی به نام ما خورده است. امیدوارم به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن سربلند از بازی ها بیرون بیاییم.

فلاح زاده درخصوص لغو بازی با پیکان گفت: در حال حاضر به خاطر کرونا بازی لغو شد. ما هم تابع تصمیم سازمانی و باشگاه هستیم با توجه به اینکه تیم ما دیر بسته شد. این قضیه خیلی هم برای ما بد نشد و منتظر اعلام تاریخ جدید این بازی هستیم.

او درباره بازی با پیکان عنوان کرد: ما برای سه امتیاز به این بازی پا می گذاریم. بازی در خانه خودمان است و قطعاً فقط به برد فکر می‌کنیم.

فلاح زاده در پایان افزود: از مسئولان سایپا تشکر می کنم که در چند سالی که در این تیم بودم برایم زحمت زیادی کشیدند . امیدوارم این تیم بتواند امسال رتبه خوبی کسب کند و تشکر ویژه‌ای از مردم عزیز آبادان می‌کنم که با حمایت هایشان من را دلگرم کردند. خوشحالم که به این تیم آمدم و امیدوارم سال خوبی داشته باشم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حامد فلاح زاده صنعت نفت آبادان گوگل نیوز صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین