Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه میلان برسر تمدید قرارداد با هافبک ترکیه‌ای‌اش به بن‌بست خورده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان به دنبال تمدید قرارداد هاکان چالهان‌اوغلو است اما به نظر می‌رسد گره در مذاکرات طرفین افتاده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سِرا»، مدیر برنامه‌های این هافبک ترکیه‌ای، او را به چندین باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد یکی از مشتریان پروپا قرص چالهان‌اوغلوی 26 ساله است، هافبکی که قراردادش با باشگاه میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. در حال حاضر هافبک پیشین بایرلورکوزن دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو از میلان می‌گیرد اما مدیر برنامه‌های او حالا خواهان دستمزد 6 میلیون یورو در سال برای امضای قرارداد جدید شده است.

هاکان چالهان‌اوغلو می‌خواهد در میلان بماند و مدیران این باشگاه هم امیدوار هستند که روند مذاکرات مثبت پیش برود اما در حال حاضر این مذاکرات به بن‌بست خورده است.

داور جنجال‌ساز بازی میلان - رم به سری B‌ تبعید شد

این هافبک ترکیه‌ای این فصل در 10 بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن چهار گل، چهار گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد میلان منچستریونایتد میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید قرارداد فرزند کاپیتان سابقش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انزو آلوز، فرزند بزرگ مارسلو دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها قراردادی جدید بست.

مارسلو تابستان سال 2021 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به وطنش برگشت تا برای فلومیننزه بازی کند اما انزو آلوز در مادرید ماند تا به پیشرفتش در تیم نونهالان رئال ادامه دهد. آلوز 13 ساله در این فصل جزو بهترین‌های رده سنی خود در باشگاه رئال مادرید بوده و 17 گل به ثمر رسانده تا تیمش در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط حمله را داشته باشند.

اظهار نظر جنجالی مارسلو پس از فتح لیبرتادورس با فلومیننزه

فرزند دفاع چپ سابق کهکشانی‌ها اما اخیراً برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا هم بازی کرد و در بازی برابر اسکاتلند که با برتری 3 بر یک اسپانیایی‌ها همراه بود، یک گل زد در حالی که آن بازی تنها دومین حضور او در این تیم بود.

به سبب همین عملکرد و آمار خوب، باشگاه رئال مادرید قرارداد انزو آلوز را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!