Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:04:33 GMT

ماجرای تیراندازی وحشتناک در پارک قوری شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۲۸۲۰

ماجرای تیراندازی وحشتناک در پارک قوری شیراز

رکنا: فردی که با حالت روانی نامناسب در پارک "قوری" شیراز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، دستگیر شد.
به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رویت یک فرد مشکوک در پارک قوری این شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری "قدمگاه" جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ " فرج شجاعی" ادامه داد: مأموران انتظامی با حضور در صحنه، یک فرد مسلح به سلاح کلت کمری را مشاهده و ضمن دعوت وی به آرامش، خواستار تحویل سلاح خود به پلیس شدند.

وی افزود: متهم بدون توجه به صحبت‌های مأموران، با شلیک چندین تیر به سمت ماموران انتظامی و همچنین شلیک تیر هوایی، با سوار شدن بر یک خودرو پراید عبوری نزدیک محل و وادار کردن راننده آن به حرکت، قصد متواری شدن را داشت.
فرمانده انتظامی شیراز گفت: در این راستا مأموران انتظامی با سرعت عمل خود، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های این خودرو، مانع از متواری شدن متهم شده و وی را دستگیر کردند.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از این متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک عدد دوربین کشف شد، افزود: متهم هنگام تیر اندازی حالت روانی مناسبی نداشته و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص انگیزه وی از این اقدام ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم با مأموران نیروی انتظامی، گفت: پلیس با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته باشند، قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: پارک قوری شیراز تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش صداوسیما، فرماندار عنبرآباد گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهر‌های استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت