Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:39:46 GMT

محرک نوسازی بافت فرسوده منطقه 10 است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۱۲۸

محرک نوسازی بافت فرسوده منطقه 10 است

خبرگزاری آریا - شهر: ایجاد محرک برای شروع نوسازی بافت فرسوده و تغییرات محورهای شریانی منطقه 10 در چند سال اخیر و فعال کردن این محورها برای ترغیب حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی از مهمترین دلایل ضرورت بازنگری در طرح تفصیلی است.
مجید رباطی، شهردار منطقه 10 در گفتگو با شهر با بیان اینکه منطقه 10 بیش از سایر مناطق به بازنگری در طرح تفصیلی نیاز دارد، گفت: با توجه به اینکه بایستی در بافت فرسوده منطقه نفوذ و محرک ایجاد کرد؛ بازنگری در طرح تفصیلی یک امر ضرورری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح تفصیلی هر منطقه باید مختص خودش باشد و امروز به جهت اینکه این طرح به صورت منطقه ای دیده نشده، به املاک زیر 180 متر در منطقه 10 اجازه ساخت چهار طبقه داده نمی شود بنابراین به دلیل اینکه صرفه اقتصادی برای سازندگان و مالکان وجود ندارد، کسی به سمت اخذ پروانه نمی رود.
او با اشاره به تغییرات شهر و منطقه در چند سال اخیر، افزود: بسیاری از فضاها از فضای کسب و کار خارج شدند و بسیاری دیگر از فضاها حالت مسکونی خود را از دست داده اند. محورهای نواب، امام خمینی (ره) و قزوین در منطقه به عنوان عبور شریانی نیازمند تغییرات تازه تری هستند.
رباطی در خاتمه با تاکید دوباره بر ضرورت بازنگری در طرح تفصیلی یادآور شد: خیابان قزوین در چند سال اخیر به جهت مداخلاتی که طرح نواب در آن ایجاد کرده به یک محور مرده و غیر فعال تبدیل شده که هیچ تمایلی از طرف مالکان و بخش خصوصی برای مشارکت و سرمایه گذاری در این محور مشاهده نمی شود.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازنگری در طرح تفصیلی منطقه 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است