Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:51:14 GMT

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پیشوایی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۵۱۷۸

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پیشوایی توزیع شد

سرهنگ غلامرضا نجفی روز یکشنبه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان پیشوایی گفت: سومین مرحله طرح مواسات و همدلی مؤمنانه همزمان با سالروز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی آغاز و طی آن ۲ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

وی گفت: این بسته‌هایی غذایی که شامل خواروار، برنج و پتو است با همکاری بنیاد مستضعفان، بسیجیان و خیرین شهرستان پیشوا تهیه شده و ارزش هر یک حدود ۳ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه پیشوا اظهار کرد: علاوه بر این، ۲۵ هزار عدد ماسک و هزار قطعه گوشت مرغ تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

نجفی تصریح کرد: با همکاری خیرّین و تلاش بسیجیان شهرستان پیشوا، چندین فقره جهیزیه نیز تهیه و در روزهای آینده بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا ورامین پیشوا همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین پیشوا همدلی ویروس کرونا ورامین پیشوا همدلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی