Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه کارگروه تابلوهای اصناف که با حضور تعدادی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر قشم با هدف یکپارچگی، زیباسازی، بهسازی نمای بصری شهری و مشخص شدن تابلوهای مجاز از غیرمجاز باید با برنامه ریزی اقدام کرد. وی ادامه داد: تبلیغات مربوط به فعالیت های مختلف اقتصادی و اصناف در سطح شهر، تبلیغات واحدهای صنفی درون مجتمع های تجاری، هتل ها، محورهای مواصلاتی بخش های مختلف جزیره و سایت های گردشگری مهمترین فضاهای تبلیغاتی هستند که با تهیه و تدوین طرحی جامع ساماندهی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: برای تدوین دستورالعمل و آیین نامه ساماندهی فضای تبلیغاتی باید با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نیروهای پلیس اماکن، شهرداری و با مشورت نمایندگان فعالین اقتصادی و اصناف اقدام کرد تا با کمترین هزینه و جلوگیری از موازی کاری، زیباسازی سیما و منظر شهری اجرا شود. مومنی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تدوین و ابلاغ آیین نامه مربوط به این حوزه، تمامی مالکان و مستاجران، مدیران مجتمع ها و مراکز تجاری و خدماتی، وکلا، پزشکان، صاحبان مشاغل و صنوف مختلف باید نسبت به ساماندهی تابلو فعالیت خود اقدام کنند. براساس این گزارش در ادامه تعدادی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم که در این جلسه حضور داشتند به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت حذف تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و استانداردسازی تابلوهای مربوط به اصناف پرداختند.

گفتنی است، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حذف نازیبایی های بصری و با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اصناف شهر قشم اجرایی خواهد شد.

48

کد خبر 1453185

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی