Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@00:21:54 GMT

قاری مشهور کرمانشاهی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۵۴۶۶

قاری مشهور کرمانشاهی درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ یاری اهل کرمانشاه، مبلغ قرآنی جمهوری اسلامی در جهان اسلام و دارنده مقام‌های داخلی و بین المللی در مسابقات قرآن کریم در سن ۵۲ سالگی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت.

هوشنگ یاری متولد ۱۳۴۷ در شهر کرمانشاه، در سن هفت سالگی با تشویق برادرانشان که همگی از قاریان قرآن بودند، با قرآن آشنا و تلاوت آن را آغاز کرد، در سن نوجوانی با حضور در مسابقات استانی رتبه ممتاز را کسب کرد و در ادامه تلاش‌های خود موفق به کسب عناوین نفر اول مسابقات سراسری سازمان تبلیغات در سال ۸۲ و نفر سوم مسابقات سازمان اوقاف در سال ۶۹ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب رتبه‌های کشوری وی را در ادامه دادن هرچه بهتر این فعالیت مصمم‌تر ساخت، تا اینکه در سال ۸۴ موفق به کسب عنوان نخست مسابقات قرائت بین المللی در کشور سوریه شد و در ادامه فعالیت‌های قرآنی خود در بخش داوری نیز ورود پیدا کرد و موفقیت‌های زیادی کسب کرد.

ظهر امروز این قاری مشهور و ممتاز بین المللی در اثر ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان کرمانشاه پس از تحمل چند روز درد و رنج بیماری درگذشت.

کد خبر 5066756

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه قاریان قرآن ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد قزوین مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات