Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به افزایش گرانی در جامعه، گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور فکری اساسی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بهرام سعادتی عصر امروز در نشست مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: خوشبختانه با تعاملات نمایندگان استان، نشست‌های مختلفی با فعالان اقتصادی برگزار شد و نمایندگان  ملت به عنوان خادم مردم در کمیسیون‌های مختلف اقدامات  خوبی صرورت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیر مطالبات مردم در زمینه اقتصاد، معیشت، عدالت  و فرهنگ هستیم که امیدواریم دولت پای کار بیاید تا مردم بتوانند از رفاه اجتماعی نسبی بهره‌مند شوند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه نامه ای در30 بند در قالب دغدغه‌های استان تدوین و تقدیم استاندار شد تا درسطح وزارتخانه پیگیری شود، تصریح کرد: امیدواریم دولت دغدغه جدی برای رفع مشکلات مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی داشته باشد.

حجت الاسلام اسدی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست گفت: امیدواریم مازندران به جایگاه  واقعی خود دست یابد و  دبیرخانه ای در دفتر نمایندگی ولی فقیه با کارگروه‌های مختلف تشکیل شد و موارد مطرح شده در کمیسیون‌ها رصد، بررسی و گزارشات بیان می‌شود.

مدیران اقتصادی فارس در شرایط جنگ اقتصادی شهامت تصمیم‌گیری داشته باشندگردشگری سلامت؛ ایده‌ای نوین برای توسعه اقتصادی اردبیلجلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شد

محسنی بندپی، نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: علی‌رغم تحریم ناجوانمردانه  آمریکا و تبعات اقتصادی  ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و فشار برمردم، ملت ما  پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستادند و کشور به سوی تکامل درحال حرکت است.

وی افزود: اکنون به وحدت بین قوا بیش از پیش نیازمند هستیم تا با همدلی گام‌های موثری درزمینه شاخص‌های توسعه گام برداریم. باید  با وحدت و همدلی در شش محور و شاخص توسعه  استان حرکت کنیم تا استان را به جایگاه خود برسانیم.

حاجی پور، نماینده آمل  در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دربسیاری از کشورها در زمینه کشاورزی، سرمایه‌گذاری کردند و امکانات را در اختیار کشاورزان قرار دادند تولید می‌کردند.

‌انتهای پیام/ 681‌/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون