Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطار میانه-تبریز باید تا پایان سال به خاوران برسد، گفت: در این وضعیت مالی دولت با اتحاد نمایندگان توانستیم ۲۰۰ میلیارد برای تکمیل پروژه به منطقه بیاوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسعود پزشکیان در نشست مشترک اعضای شورای شهر تبریز با نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، با تاکید بر اینکه معتقدم کرونا قابل کنترل است اظهار داشت: پیشنهاداتی داشتیم و در ستاد استانی کرونا مطرح کردیم ولی اعلام کردند که ما  فقط به حرف ستاد ملی کرونا گوش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشنهاد کردیم، این طرح را در اندیشه و آخمقیه به صورت میدانی و آزمایشی کار می کنیم تا کنترل شود، گفت: معتقدیم به جای اینکه در بیمارستان منتظر بیمار باشیم باید از دم درب منازل کنترل بیماری را عملی کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطار میانه-تبریز باید تا پایان سال به خاوران برسد، افزود: در این وضعیت مالی دولت، با اتحاد نمایندگان توانستیم 200 میلیارد برای تکمیل پروژه به منطقه بیاوریم.

وی با بیان اینکه شهرداری مسیر راه‌آهن از خاوران به ایستگاه مرکزی تبریز را مورد مطالعه دقیق قرار دهد، تاکید کرد: این در آینده توسعه تبریز تاثیر مثبت و منفی می‌تواند داشته باشد لذا با دقت بیشتری باید مطالعه شود و جوانب مختلف مد نظر قرار گیرد.

تکمیل خط 3 قطار شهری مشهد چقدر اعتبار نیاز دارد؟معاون "رجا": 700واگن فرسوده از شبکه حمل‌ونقل ریلی خارج شد/ رشد 5درصدی حمل بار با قطار

پزشکیان بر ضرورت رفع موانع آغاز احداث بیمارستان 327 تختوابی تامین اجتماعی در خاوران تبریز، گفت: در سهند بیمارستان خیر ساز را پیگیری کردیم که اکنون به دنبال مجوزیم.

وی در مورد پیگیری نمایندگان برای پیشرفت بیشتر پروژه مترو تبریز، خاطرنشان کرد:  با رئیس بانک مرکزی سه بار جلسه گذاشتیم تا اوراق مشارکت را به تبریز بیاوریم.

این نماینده تبریز ادامه داد: علی رغم اینکه دولت قبول نمی‌کرد که خط سوم متروی تبریز را در بودجه بیاورد، با پیگیری لازم در بودجه گنجاندیم و باید پیشرفت پروژه را بیش از گذشته شاهد باشیم.

انتهای پیام /111/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان قم با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت آنلاین از شهر قم و جمعی دیگر از معاونان و مدیران برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از شنیدن گزارش میزان پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان قم با اشاره به اهمیت این پروژه در استان قم، گفت: این شهر از نخستین فعالان در حوزه فناوری اطلاعات در کشور بوده است و با افتتاح پروژه فیبرنوری در قم امیدواریم این استان مانند گذشته پیشتاز اقتصاد دیجیتال و حوزه تولید محتوای دیجیتال شود.

وزیر ارتباطات در این جلسه خطاب به رئیس هیأت مدیره شرکت شاتل (مجری فیبرنوری استان قم) تاکید کرد که با افزایش تجهیزات و دستگاه‌ها در این استان تا سفر رئیس جمهوری، هر چه سریع‌تر کل استان قم را تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

وی با اشاره به مصوبه‌ای قانونی که در بودجه امسال برای تسهیل در اجرای این پروژه آمده است، افزود: این مصوبه برای اجرای سریع این پروژه بسیار کارگشاست و اپراتورهای فعال در پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها با استفاده از ظرفیت این مصوبه می‌توانند در سال جاری بخش بسیاری از این پروژه را به سرانجام برسانند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که از شهر قم به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرای این پروژه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۷ شهر استان قم ۶ شهر به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته است، افزود: اجرای پروژه بین شهری در این شهرها نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

لاجوردی با اشاره به اینکه در شهر قم نیز نیاز به حدود ۳۰۰ کیلومتر حفاری داریم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر با شعاع ۱۰۰ متری منازل و کسب‌وکارها انجام شده و با افزایش دستگاه‌ها و تیم‌های جدید باقی مانده نیز در چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 6098600 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز