Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی منجر به مجروحیت ۴ نفر شد

فرمانده انتظامی کوار از منفجر شدن لوله اصلی گاز و مجروحیت ۴ نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ علی بابایی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی منجر به جرح در روستای "اکبرآباد" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که ۳ نفر پیمانکار اداره گاز در حال نصب انشعاب گاز در یک مغازه بوده‌اند که در اثر برخورد پیکور با لوله اصلی گاز منجر به آتش‌سوزی شده است.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه در این حادثه هر ۳ نفر به همراه مالک مغازه مجروح و راهی بیمارستان شدند، از شهروندان خواست اصول و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی توقیف شد

فرمانده انتظامی کوه چنار از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق یک میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم لطف‌الله محمدی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی کوه‌چنار در ایست‌وبازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۲۰۰ عدد قفل، ۵ عدد سپر خودرو خارجی و ۲ دستگاه توستر و قهوه‌ساز قاچاق که به صورت ماهرانه‌ای در اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ دوم محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف روغن احتکار در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۴ هزار و ۸۷۸ عدد روغن مایع و جامد به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی و با توجه به کمبود شدید روغن خوراکی در مغازه‌های سطح شهر، ماموران یگان امداد مرودشت موفق شدند یک انبار نگهداری روغن را شناسایی کنند.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور، با هماهنگی مقام قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت این شهرستان به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از این انبار، ۴ هزار و ۸۷۸ عدد روغن مایع و جامد احتکار کشف و مالک آن نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ زینلی با اشاره به تحویل اقلام احتکار شده به مراجع ذیصلاح، تصریح کرد: احتکار از جمله مواردی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار مربوط به فاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

نشر اکاذیب علیه رستوران رقیب در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری مرد جوانی به اتهام تبلیغ تخریبی علیه یکی از رستوران‌های معروف سطح شهر شیراز که رقیب وی بود خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: با مراجعه مردی میانسال و طرح شکایتی با موضوع نشر اکاذیب و تخریب مجموعه غذایی، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی که مالک یکی از مجموعه غذایی‌های معروف شیراز می‌باشد از طریق مشتریان و آشنایان مطلع می‌شود که شخصی در فضای مجازی اینستاگرام ضمن انتشار تصاویر غذای تهیه شده از رستوران تحت مدیریت وی اقدام به نشر اکاذیب پیرامون کیفیت و رعایت نکردن پروتکل‎‌های بهداشتی کرده است و از شهروندان درخواست می‌کند به این واحد صنفی برای سفارش غذا مراجعه نکنند.

این مقام سایبری گفت: با توجه به حساسیت پرونده، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی صورت گرفته، متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی آن را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی افزود: متهم در اظهارات خود هدف از این کار را تخریب رستوران رقیب عنوان کرد و گفت: به دلیل رقابتی که بین رستوران من و رستوران شاکی وجود داشت اقدام به چنین کاری کردم.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به کاربران فضاى سایبرى هشدار داد: جرایم در فضاى مجازی همانند فضاى حقیقى و فیزیکى مورد رسیدگى قرار می‎گیرد و در صورت احراز جرم با فرد خاطى مطابق قانون جرایم رایانه‌اى برخورد خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اراذل و اوباش معروف به احمد عراقی در داراب دستگیر شد

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری یک اراذل و اوباش معروف به "احمد عراقی" که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در خیابان "دانشگاه" می‌کرد خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در پی اعلام امت حزب‌الله مبنی بر اینکه یک نفر اراذل و اوباش در خیابان "دانشگاه" در حالی که حالت روحی خوبی ندارد با سلاح سرد از نوع قمه و تبر ضمن قدرت نمایی، اقدام به تهدید شهروندان می‌کند.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از تحقیقات فنی و تخصصی، در یک عملیات ضربتی موفق شدند اراذل و اوباش معروف به "احمد عراقی" را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در بازرسی بدنی از اراذل و اوباش، ۲ قبضه قمه و تبر کشف شد، عنوان داشت: در سوابق متهم جرایمی از قبیل آدم ربایی، نزاع و درگیری و ... به چشم می‌خورد.

کشف ۶۰ کیلو تریاک در بازرسی از سواری جک

فرمانده انتظامی "آباده" از توقیف سواری جک و کشف ۶۰ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران انتظامی شهرستان "آباده" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری جک مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیلو تریاک کشف و ۳ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در گراش

فرمانده انتظامی گراش از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان گراش با انجام اقدامات فنی از دپو ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف لوازم خانگی یک میلیاردی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "آسپاس" این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو، ۶۴ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق از قبیل جارو برقی، میوه خشک کن، آسیاب برقی، تلوزیون و... که فاقد مجوز حمل بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در خرامه

جانشین انتظامی شهرستان خرامه از اجرای طرح ویژه نظارت بر واحد‌های صنفی خبر داد و گفت: ۱۷ واحد متخلف در این خصوص شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ شعیب ضرغامی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتحادیه‌های صنفی، طرح ویژه نظارت بر واحد‌های صنفی را در سطح شهرستان خرامه به مرحله اجرا گذاشتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران پس از ارزیابی‌های لازم، ۱۷ واحد صنفی مختلف را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و به متصدیان ۴۰ واحد دیگر نیز تذکر دادند.

او با اشاره به استمرار طرح‌های نظارتی پلیس بر اصناف به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: با وجود شیوع گسترده موج سوم ویروس کرونا در سطح جامعه و لزوم رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی، اقدام‌های کنترلی و نظارتی واحد‌های صنفی با همکاری کارشناسان بهداشت تشدید شده و با واحد‌هایی که خارج از چارچوب قانون، به قوانین صنفی و بهداشتی عمل نکنند برخورد خواهد شد.

جانشین انتظامی شهرستان خرامه از شهروندان خواست با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰، پلیس را بیش از پیش در ایجاد بهتر امنیت و پیشگیری از تخلفات صنفی و شیوع بیماری مهلک کرونا در سطج جامعه یاری کنند.

دستگیری سارق درون خودرو با ۲۲ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۲۲ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری "۱۸ ولیعصر" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آن را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از این متهم، وی به ۲۲ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، عنوان داشت: کلیه صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۲۲ عدد باند خودرو، ۸ عدد ضبط، ۷ عدد پنل، ۱۰ عدد ریموت، ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، ۱۴ عدد ساعت مچی، ۳ عدد دوربین، ۸ عدد عینک، ۷۸ عدد فلش، ۶ حلقه انگشتر نقره و مقادیری لوازم جانبی رایانه کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی آتش سوزی کشف مواد مخدر ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان شهروندان خواست ماموران انتظامی یک میلیارد ریال شهرستان خبر کارشناسان ارزش اراذل و اوباش فقره سرقت مراجع قضائی ویروس کرونا احمد عراقی درون خودرو یک دستگاه دستگیر شد موفق شدند اجرای طرح پلیس فتا آتش سوزی یک نفر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد