Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل ظهیری معاون فرماندار رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست بررسی و رفع مشکلات در حوزه مدیریت روستایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گفت: انجام اقدامات موثر و قابل‌توجه در زمینه کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در روستا‌های رامشیر از جمله مشراگه قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر ضدعفونی و گندزدایی مستمر اماکن و معابر روستایی، جلوگیری از برگزاری تجمع‌های غیر ضروری، خودداری از حضور در مراسم‌های عزا و عروسی، مشارکت در کنترل ورودی‌های روستای مشراگه و ارائه آموزش‌های لازم به اهالی روستا به منظور رعایت اصول بهداشتی در سطح روستا‌ها برای مبارزه با این بیماری تاکید کرد.

ظهیری با بیان اینکه دهیاران یکی از مدیران ارشد در روستا‌ها هستند که می‌توانند بازوی توانمند برای مدیران اجرایی، بخشدار و فرماندار شهرستان باشند، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهیاری‌ها برای رسیدگی به روستا‌ها و رفع مشکلات فرهنگی، توسعه‌ای و عمرانی و زیرساختی در سطح روستا‌ها است.

معاون فرماندار رامشیر در ادامه با اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آن‌ها در آبادی و توسعه روستا، اظهار داشت: دهیاران باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند، همچنین بخشداران باید برنامه ریزی کنند تا قسمت عمده‌ای از مشکلات روستایی با حضور مدیران ادارات به درخواست‌های دهیاران بخش پاسخ داده شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی معابر بیماری کرونا گندزدایی اماکن روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ