Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی با بیان اینکه از نظر این سازمان اکتشافات معدنی در سطح زمین در حال پایان یافتن است، گفت: از این رو ما پروژه‌هایی را با استفاده از روش‌های ژئوفیزیک هوایی برای اکتشافات ذخایر معدنی پنهان تعریف کردیم که موفق به کشف برخی از عناصر معدنی فلزی در استان‌های مختلف کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا شهیدی افزود: شناسایی و پی‌جویی که از مراحل اولیه اکتشافات معدنی است، از ماموریت‌های سازمان زمین شناسی است. ما بر این اساس تاکنون بالغ‌بر ۹۴۵ هزار کیلومتر مربع از اراضی کشور را در این زمینه بررسی کردیم. بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد در صورت تامین اعتبار، باید با این روش اکتشاف معادن، پهنه‌ای به مساحت ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار کیلومتر توسط سازمان زمین‌شناسی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد. پربیننده ترین تحلیل جامع بر آهن و فولاد ارفع نگاهی مختصر به صنعت مس کاهش قیمت طلا با تقویت شاخص دلار آمریکا/ شوک دوباره به قیمت فلز گرانبها سودآوری عظیم در سیمان تامین کاهش تقاضا در بازار فلزات گرانبها با نوسان قیمتی/ ثبات بازار در شرایط توقف معاملات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اکتشاف معدنی منابع معدنی سازمان زمین شناسی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۳ مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده (+عکس)
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح