Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در رفع معضلات تالاب و پسماند گفت: استفاده از فناوری، بهبود کیفیت زندگی مردم را به‌همراه دارد. - اخبار استانها -

علی باستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به 20 آبان ماه روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح اظهار داشت: سازمان فرهنگی، علمی، آموزشی ملل متحد یونسکو از سال‌ها پیش 19 آبان‌ماه را به‌عنوان «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه» اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از علم و دانش و همچنین توانایی موسسان علم و فناوری در توسعه جوامع خاطرنشان کرد: امروزه تلاش برای ایجاد پیوند بین علم، فناوری و کیفیت زندگی انسان‌ها همواره حائز اهمیت است.

باستی افزود: هر جامعه‌ای معمولاً با مشکلات مختلفی مواجه است که می‌بایست با بهره‌گیری از علم و فناوری در راستای رفع مشکلات تلاش شود از طرفی بخشی از مشکلات استان گیلان نیز مربوط به محیط زیست، آلودگی رودخانه‌ها، تالاب و پسماند است که در این راستا استفاده از ظرفیت علمی جامعه در حل این معضلات بسیار تاثیرگذار است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان: ضرورت تشدید نظارت‌ بر حوزه تأمین اقلام اساسی؛ احتکار کالا خیانت به مردم استممنوعیت خروج روغن از گیلان؛ 640 تن سهمیه روغن به استان اختصاص یافتتقاضای زیاد بازار عامل افزایش قیمت سیمان در گیلان؛ نرخ سیمان ربطی به تحریم‌ها ندارد

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید از ثمرات علم، نوآوری و فناوری بهره‌مند شوند خاطرنشان کرد: در این راستا باید شاهد سرعت پیشرفت علمی و ایجاد ساز و کارهایی باشیم که به‌واسطه آن تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها از علم و فناوری و توانایی نخبگان برای بهبود مشکلات جامعه بهره گیرند.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به اینکه استفاده از علم و فناوری برای رفع مشکلات، بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه را به‌همراه دارد تصریح کرد: نخبگان و جوانان با استعدادی در گیلان حضور دارند که باید از توانایی آنان استفاده شود.

باستی به‌کارگیری دانش و فناوری برای حل معضلات و ارتقاء کیفیت زندگی را از جمله وظایف مهم جوانان و نخبگان استان عنوان کرد و بیان داشت: این استان حتی دارای فارغ‌التحصیلانی است که از دانش و فناوری لازم برخوردارند و باید از توانایی آنها استفاده شود.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علم و فناوری کیفیت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر