Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: یک برنامه بلند مدت ده ساله در ابعاد مختلف برای قرارگاه‌های محلات در نظر گرفته شده که هر سال یک بعد از آن انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار حسین درویشی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با‌ اشاره به اهمیت کار فرهنگی در جامعه، اظهار داشت: کارفرهنگی به این معناست که جوانان با فرهنگ غنی دینی اسلامی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) برای شکست کرونا در کردستان؛ سپاه بار دیگر به کمک مردم می‌آیدخروش سپاه اردستان در شکست کرونا/800 بسیجی پای کار آمدندفرمانده سپاه امام صادق(ع): استکبارستیزی جزء فرهنگ لاینفک بوشهر است

فرمانده ناحیه بندرعباس با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، ادامه داد: هدف از این اقدام فرهنگ در محلات بوده به همین دلیل محوریت و پایگاه اصلی انجام این هدف مساجد قرار داده شد.

درویشی گفت: قرارگاه تحول محلات با مدیریت ائمه جماعت مساجد در سطح بندرعباس در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: به دلیل استقبال جوانان از موضوعات ورزشی، بخشی از اهداف این قرارگاه در راستای توسعه ورزش در حال انجام است که اثرات مطلوبی داشته و در حال حاضر برخی از این جوانان ورزش را به صورت محله‌ای و حتی قهرمانی دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با بیان اینکه برخی از این جوانان در میادین ورزش ملی نیز افتخار آفرین بوده‌اند، افزود: بعد دیگر این قرارگاه بحث تربیتی افراد است تا افراد با یادگیری این آموزش‌ها نسبت به نظام و اهداف انقلاب دلگرم شوند، درهمین راستا به صورت ابتکاری گردان‌هایی ویژه نوجوانان 8 تا 16 سال به نام گردان حضرت قاسم(ع) برای پسر و گردان بنات الزهرا برای دختران، شکل گرفت.

درویشی هدف از تشکیل گردان نوجوانان را جذب افراد به مساجد خواند و بیان کرد: مساجد اثر فرهنگی، تربیتی و آموزشی دارند و با توجه به اینکه هویت افراد نیز با این آموزش‌ها و در این سن شکل می‌گیرد، خانواده‌ها از این اقدام بسیار خوب استقبال کردند.

وی اظهار کرد: رسانه، بخش دیگری از فعالیت‌های قرارگاه است و به دلیل اهمیت فضای مجازی نحوه استفاده از این فضا و تولید محتوا نیز آموزش داده می‌شود.

فرمانده ناحیه بندرعباس بیان کرد: موضوع دیگری که در این قرارگاه‌ها در حال انجام و پیگیری است بحث فرهنگی در سطح محلات است که به صورت خانه به خانه و چهره به چهره انجام می‌شود تا ارتباط گیری موثر با خانواده‌ها شکل بگیرد.

درویشی گفت: یک برنامه بلند مدت ده ساله برای قرارگاه‌های محلات در نظر گرفته شده که هر سال یک بعد از آن انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال در این قرارگاه بحث تشکیل و راه اندازی گردان‌های حضرت قاسم (ع) و بنات الزهرا(س) در حال انجام است و در حال حاضر نیز کارهای تحقیقاتی برای برنامه سال آینده ویژه نونهالان در حال انجام است که با تکمیل آن این برنامه نیز سال آینده اجرایی می‌شود.

در ادامه مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگر: فاطمه رستخیز 

انتهای پیام/862/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناحیه بندرعباس فرمانده سپاه حال انجام قرارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟