Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:54:50 GMT

تقابل حامیان بایدن و ترامپ در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۸۶۹۴

ایالت‌های مختلف آمریکا همچنان عرصه تقابل طرفداران و مخالفان بایدن و ترامپ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حالیکه رسانه‌های آمریکا بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده اند، تیم حقوقی ترامپ به دنبال شکایت از بایدن به اتهام تقلب در انتخابات است.   مشاوران ترامپ اعلام کردند: ترامپ به زودی تجمعات مشابهی را مانند آنچه در تبلیغات انتخاباتی برگزار می‌شد، برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مشاوران ترامپ اعلام کردند: ستاد تبلیغاتی ترامپ به زودی گروه‌های ماموریتی خود را برای پیگیری روند از سرشماری آراء در ایالت‌های مهم مشخص می‌کند.

در این حال تظاهرات مخالفان ترامپ برابر کاخ سفید در واشنگتن ادامه دارد.   معترضان ضمن سر دادن شعار‌هایی در مخالفت با سیاست‌های ترامپ، پارچه نوشته‌هایی با خود حمل می‌کردند که بر روی ان‌ها نوشته شده: " ترامپ، تو اخراجی! " و " ترامپ و پنس کاخ سفید را ترک کنید. "

طرفداران ترامپ هم با تجمع در جرجیا و آتلانتا شعار می‌دادند «دزدی را متوقف کنید»!

برچسب ها: آمریکا ، بایدن ، ترامپ ، انتخابات ، ریاست جمهوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آمریکا بایدن ترامپ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد