Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبت جمالی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شیوع بالای کرونا در این شهرستان و افزایش نگران کننده شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری ویروسی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اصناف را از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تعطیل کرده بود که توسط ستاد کرونا استان کرمانشاه تا ۲۱ آبان ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات و مراکز درمانی، بیمارستان و کلینیکی، آزمایشگاهی و بهداشتی و شهرداری و آتش نشانی طبق روال سابق به خدمات رسانی به مردم می پردازند ولی مابقی ادارات و اصناف غیرضرور تعطیل است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در حوزه اصناف تمامی بازار تعطیل است و تنها نانوایی‌های شهری و روستایی و فروشگاه‌های عرضه موادغذایی، قصابی‌ها و واحدهای عرضه مرغ و میوه باز بوده و فعالیت می کنند.

 جمالی نیا، از نظارت سختگیرانه ستاد کرونا در سرپل ذهاب بر اصناف و بازار خبر داد و اظهارداشت: با تمامی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، به شدت برخورد می شود.

 وی اضافه کرد: از مردم می خواهیم در خانه های خود بمانند و موازین بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

کرونا جان ۱۲ کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت ۱۲ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جانباختگان کرونا در استان به ۹۶۸ نفر رسید.

مهدی محمدی افزود: با بستری شدن ۳۱۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع تعداد بیماران کرونایی بستری به هزار و ۲۴۴ بیمار رسید.

به گفته وی، در شبانه روز گذشته ۱۹۳ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شدند تا تعداد بیماران ترخیص شده به ۱۷ هزار و ۱۰۷ بیمار برسد.

محمدی، مجموع بیماران بستری شده با علایم کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون را نیز ۱۹ هزار و ۳۰۷ بیمار اعلام کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸ بیمارستان آموزشی و غیرآموزشی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی و هفت بیمارستان غیردانشگاهی دارد که اکنون بیماران کرونایی در بیمارستان‌های «گلستان»، «فارابی» و «شهدا» بستری هستند.

اکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد حدود هزار و ۲۰۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا محدودیت های کرونا سرپل ذهاب ویروس کرونا محدودیت های کرونا اخبار کنکور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز