Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهزاد عزیزی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصدومیتی به نام کم بینایی داشتم و این امر برخی از کارهای روزمره را برایم سخت کرده بود اما تسلیم نشدم و با ابزار ورزش از آن عبور کردم. یک روز برای رکورد گیری به سالن رفته بودم که مربیان با چند پرتاب تشخیص دادند که توانایی لازم را در بخش پرتاب نیزه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بعد از چند وقت تمرین به تیم ملی رسیدم و توانستم در سال ۲۰۱۸ مدال نقره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کنم. همچنین در سال ۲۰۱۹ به عنوان قهرمانی جهان رسیدم که توانستم با این عنوان سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنم.

دارنده مدال نقره پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ادامه داد: سخت است با معلولیت ورزش کردن اما برای گذر از این محدودیت باید نخست اراده داشت تا  بر آن غلبه کنید. من در دسته کم بینایان قرار دارم و با توانایی که در خود سراغ داشتم توانستم تا سطح قهرمانی جهان بروم. امروز دیگر کسی به من به چشم یک نابینا یا کم بینا نگاه نمی کند بلکه در نظر آنان فردی هستم که بر محدودیت غلبه کردم و این خیلی برای حضور در جامعه مهم است و اعتماد به نفس را افزایش خواهد داد.   بدون شک ورزش و  حضور موفق در رقابت های ورزشی موجب خواهد شد تا فرد در جامعه احساس مفید بودن کند.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات افزود: باید از مسوولان ورزش ایران به ویژه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان تشکر کنم که نهایت تلاش خود را برای موفقیت ما انجام می‌دهند.

وی که از استان لرستان به تیم ملی رسیده است درباره شمار زیاد ورزشکاران پارالمپیکی،  استان گفت: استان لرستان در ورزش های المپیکی و پارالمپیکی افراد سرشناسی دارد. ورزشکاران این استان در رشته های پرتابی نیز بسیار موفق هستند. نمونه این ورزشکاران حامد امیری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی است. من نیز با پرتابی بیش از ۶۶ متر در ماده پرتاب نیزه رکوردار هستم. اختلاف من با نفر دوم چیزی در حدود ۲ متر است.

عزیزی البته گلایه ای از مسوولان هیات استانی لرستان داشت و تصریح کرد: مدتی است که به بهانه کرونا سالن تمرینی ما تعطیل شده و برای برگزاری یک تمرین در سالن اختصاصی آواره هستیم. برخی از مواقع به سالن هیات جانبازان و معلولین می روم اما رفتنم به گونه ای است که باید شانس بیاورم که سالن تعطیل نباشد. امیدوارم مسوولان برای این مشکل فکری داشته باشند.

وی یادآور شد: مسوولان فدراسیون نابینایان تعامل خوبی با ورزشکاران دارند و برای ما نیزه هزار دلاری استاندارد تهیه کرد. همچنین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بر تمرینات ما نظارت جدی دارد. قرار است بهمن ماه امسال به مسابقات جهانی امارات اعزام شوم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرم.

برچسب‌ها محمدرضا مظلومی بهزاد عزیزی فدراسیون نابینایان بهمن رضایی جاکارتا اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا مظلومی بهزاد عزیزی فدراسیون نابینایان بهمن رضایی جاکارتا اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک محمدرضا مظلومی بهزاد عزیزی فدراسیون نابینایان بهمن رضایی جاکارتا اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه