Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز فاضلی روز دوشنبه با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری با مدیرکل بهزیستی گیلان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای فرهنگ سازی برای باورپذیری حضور معلولان در جامعه از سال ها پیش شرایط حضور این بخش از جامعه در کنسرت های استان فراهم شده بود؛ گیلان پیشقدم شده بود و بر اساس تفاهمنامه ای دو ردیف از صندلی کنسرت ها به حضور توانخواهان، سندروم دان، کودکان کار و بیماری های خاص اختصاص یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین در سال ۹۳ 'رها بدر طالعی ' کودکی از جامعه سندروم دان با نقش آفرینی در فیلم ' سرزمین رها 'ساخته فرهاد مهرانفر یکی از کارگردانان مطرح کشور از گیلان موفق به اخذ دیپلم افتخار در جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان شد.
وی ادامه داد: گاه در فعالیت های اجرایی باید به نقطه ای رسید که از حرف فراتر رفته و یادمان باشد کارهای مفیدتری هم می توان انجام داد و امروز چنین شد و بار دیگر این اداره کل با انعقاد تفاهمنامه ای با اداره کل بهزیستی  بر لزوم تشویق معلولان به آفرینش هنری تاکید می کند.
فاضلی با بیان اینکه بهزیستی نهادی موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد، طلاق، کودک آزاری، خشونت زبانی و پرخاشگری که از مباحث مهم فرهنگ عمومی نیز محسوب می‌شوند است، عنوان داشت: باید نگاهی درون گرایانه به واقعیت‌های جامعه داشت تا از برخورد منفعلانه و تدافعی با آسیب‌ها جلوگیری کرد.
وی  اظهار داشت: تقویت و توسعه فعالیت‌های هنری معلولان در استان با تأکید بر نمایش توانمندی‌های جامعه معلولان هدف عمده انعقاد تفاهمنامه یادشده است و باید تلاش کنیم تا این افراد در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان نقش‌آفرین بوده و در کنار عموم مردم قرار گیرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اختصاص امکانات رفاهی برای برگزاری نمایش، کنسرت موسیقی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، حمایت از جشنواره‌ها، ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی لازم در خصوص مناسب‌سازی فضاها و اماکن، حمایت از افراد دارای معلولیت در خصوص چاپ کتاب، تهیه فیلم و محصولات هنری را از مفاد این تفاهم‌نامه اعلام کرد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معلولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معلولان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا

فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان