Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@09:05:52 GMT

لیگ برتر فوتبال بانوان حرفه ای نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۹۴۳۱

لیگ برتر فوتبال بانوان حرفه ای نیست

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: این لیگ نمی‌تواند حرفه‌ای باشد، فوتبال رشته‌ای است که بازیکنان در زمین باهم ارتباط دارند، مهم‌تر از همه چیز حفظ سلامتی بازیکنان است حال فدراسیون با هر روشی که می‌خواهد لیگ را برگزار کند. با توجه به اینکه بانوان اسپانسر قوی که آقایان دارند را ندارند و بیشتر ضربه می‌خورند.

مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان انجام شد که گروه اول سخت‌تر از گروه دوم است ولی باید بعد از صعود چهارتیم ادامه رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تیم تغییراتی داشتیم، خاطر نشان کرد: هدف تیم قهرمانی است، ولی دوست داشتیم لیگ برتر فوتبال بانوان مانند سال‌های دیگر برگزار شود.

سرمربی تیم شهرداری بم در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، تصریح کرد: به خاطر کرونا مجبور هستیم به این شکل بازی کنیم، اما این لیگ نمی‌تواند حرفه‌ای باشد. فوتبال رشته‌ای است که بازیکنان در زمین باهم ارتباط دارند، مهم‌تر از همه چیز حفظ سلامتی بازیکنان است حال فدراسیون با هر روشی که می‌خواهد لیگ را برگزار کند. باید سلامت بانوان را در نظر بگیرند، با توجه به اینکه بانوان اسپانسر قوی که آقایان دارند را ندارند و بیشتر ضربه می‌خورند.

کد خبر 454157

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان لیگ فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، فینال اول لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ بین تیم‌های آینده سازان تهران و گلنور اصفهان امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.   در این دیدار تیم آینده سازان با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به برتری رسید و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.   فینال دوم این مسابقات جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ و فینال سوم (در صورت نیاز) یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد