Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون منابع انسانی منطقه 22 از ارتقاء شاخص انتصاب بانوان در منطقه و اختصاص یافتن 10 پست از 35 پست مدیریتی به بانوان در منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٢؛ علی کرمپور با اعلام این خبر گفت: در فرآیند انتصاب مدیران اصل بسیار مهمی وجود دارد که آن اصل شایسته سالاری و شایسته گزینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به نحوی است که اگر بتوان در سازمانی این اصل و فرآیند را به گونه ای تعریف کرد که افراد شایسته سازمان متناسب با توانمندی و شایستگی هایشان در درست ترین مکان قرار بگیرند، مطمئناً آن سازمان در یک بازه زمانی کوتاه مدت به توفیقات خوبی دست خواهد یافت و به یک سازمان موفق تبدیل خواهد شد.
معاون منابع انسانی منطقه 22، به نگاه ویژه شهردار منطقه به این موضوع اشاره کرد و گفت: حمایت هایی که آقای نوذرپور از این اصل و فرایند داشتند، ما را بر این داشت که نسبت به این موضوع حساسیت ویژه و برنامه ریزی جدی داشته باشیم و بتوانیم همکارانی را که توانمندی و شایستگی بالایی دارند را شناسایی و برای پست های مدیریتی بکار بگیریم و نتیجه اقدامات آنها را ببینیم.
کرم پور با بیان اینکه از 8 ماه گذشته تا کنون، تمام پست های مدیریتی در شهرداری منطقه 22 از طریق فراخوان و کانون های ارزیابی صورت گرفته است، گفت: بر اساس فرآیند ارزیابی، همکارانی که در سطح منطقه و یا خارج از منطقه در فراخوان ها شرکت می کنند، یک بررسی اولیه صورت می پذیرد و همکارانی که شرایط احراز بالاتری دارند به مراحل بعدی راه خواهند یافت.
او اضافه کرد: در کانون ارزیابی، ارزیابی های مختلفی انجام می شود و افراد منتخب در مرحله نهایی، برنامه های شغلی خود را به شهردار منطقه ارائه خواهند داد و نهایتاً فردی که بیشترین شایستگی را دارد برای پست مدیریتی انتخاب خواهد شد.
کرم پور با بیان اینکه از 35 پست مدیریتی در منطقه، تعداد 10 پست به بانوان اختصاص یافته است، ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، شاخص انتصاب بانوان در شهرداری منطقه از 12 درصد به 18/6 درصد ارتقاء پیدا کرده است. پست های مدیریتی در نظر گرفته شده برای بانوان، در تمام رده های مدیریتی و شرایط در نظر گرفته برای آنها در رقابت با آقایان، یکسان است. با ایجاد این شرایط، بانوان توانمند می توانند در محیط رقابتی سالم، شایستگی های خود را نشان دهند.
معاون منابع انسانی منطقه در پایان گفت: تقریباً در هیچ یک از شهرداری های مناطق 22 گانه، انتصاب همه مدیران در رده های مختلف مدیریتی 3، 4 و 5 از طریق فراخوان و به این شکل که در منطقه 22 انجام می شود، اتفاق نمی افتد. در این روش و از طریق فراخوان، برای همه افراد شرکت کننده، فرصت برابر و یکسانی به وجود می آید تا بتوانند توانمندی و شایستگی های خود را نشان دهند و موجب می شود که انگیزه کارکنان برای دیده شدن فعالیت هایشان فراهم شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پست مدیریتی منطقه 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد