Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:06:36 GMT

گزارش بورس امروز دوشنبه 19 آبان 99

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۹۵۰۵

گزارش بورس امروز دوشنبه 19 آبان 99

روز گذشته باز هم شاخص کل کاهش ارتفاع داد و به کانال یک میلیون و 240 هزار و 484 واحدی وارد شد. این برای دومین روز متوالی در هفته جاری بود که بازار سرمایه قرمزپوش بود. امروز دوشنبه مورخه 18 آبان ماه 1399 بازار چگونه خواهد بود؟ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش نبض بورس، امروز مورخه 19 آبان ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 592 نماد حدود 59 نماد با صف خرید و حدود 362 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

- رویترز: اوپک نگران کاهش تحریم ها علیه ایران در دوره ریاست جمهوری بایدن است. چرا که با کاهش تحریم ها و بازگشت ایران به بازار نفت، افزایش تولید تعادل عرضه و تقاضا را دشوار خواهد کرد.

-شایعه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات دارو از سوی مسئولان تکذیب شد و تامین ارز به روال گذشته ادامه دارد.

-قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش بیش از ۵۸۱۰ ریالی به دلار ۲۵۹۰۳۶.۵ ریالی اعلام شد.

-جیک سالیوان، عضو ارشد ستاد بایدن، در ماه آگوست گفته است که بازگشت به برجام جزو اولویت های دولت بایدن در ۱۰۰ روز نخست است.

 

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد، لطفا با ما همراه باشید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی بورس بازار سرمایه صف فروش صف خرید شاخص کل بورس رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه اوره و متانول که شامل ۸ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در این گروه نماد زاگرس برای سومین ماه پیاپی روند صعودی فروش خود را حفظ کرد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwt

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳