Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌هایی تحت عنوان «تیرهای سرگردان چراغ‌برق وسط خیابان‌های قوچان» و «چرا تیرهای چراغ‌برق هنوز وسط خیابان قرار دارند؟» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بافت قدیمی و عرض کم خیابان‌های شهری، گفت: حدود ۸۰ درصد خیابان‌های قوچان نیاز به عقب‌نشینی و تعریض معابر دارد که طی دو سال گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زیرک با یادآوری اینکه مردم نیز برای تعریض خیابان‌ها پای‌کار آمدند و امروز چهره شهر با عقب‌نشینی‌های منازل و مغازه‌ها در حال تغییر است، بیان کرد: وقتی‌که تعریض صورت می‌گیرد بحث جابه‌جایی ستون‌های برق نیز پیش می‌آید که واقعاً به معضلی در این شهر تبدیل‌شده و متولی جابه‌جایی نیز اداره برق است.

وی بابیان اینکه اداره برق سالانه منابع محدودی برای جابه‌جایی در اختیار دارد، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در این زمینه هم پای‌کار بوده و همکاری‌های لازم با اداره برق را انجام داده و جابه‌جایی ستون‌های برق در مسیرهای فراوانی صورت گرفته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان ادامه داد: البته در برخی مسیرها نیز به دلیل زمان‌بر شدن، همچنان ستون‌های برق در وسط خیابان قرار دارد که باید این جابه‌جایی در دستور کار اداره برق قرار گیرد تا هرچه زودتر این معضل حادثه‌ساز رفع شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر قوچان قوچان تعریض معابر شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر