Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار داشت: حدود شش هزار نفر از کارمندان استان به کرونا مبتلا شده‌اند و استان حال و روز خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در مناطق بحرانی و سیاه استان حضور کارمندان با ۵۰ درصد و تا ساعت ۱۲ است و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و علایم هم باید به دورکاری بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: مدیران در همایش‌ها و بازدیدها به سرکشی از مناطق و بازدید پروژه‌ها نروند چون در این شرایط تهدید جدی برای سلامت همه است.

سلیمانی‌دشتکی افزود: تجمع مدیران و دعوت بدون هماهنگی با وزیر مربوطه و استاندار منع شده است زیرا وقتی مردم را به محدودیت دعوت می‌کنیم، بازدید و گردهمایی مدیران در این شرایط بی‌معنی است.

وی از مدیران خواست: به سلامت خود و مردم توجه جدی داشته باشند اما ارتباط با مردم نباید قطع شود و به روش‌های غیرمستقیم از طریق سامانه سامد، فضای مجازی و ارتباط الکترونیکی صورت گیرد تا بیش از این بیماری کرونا مشکلی برای کسی ایجاد نکند.

استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های خدمات رسان مشمول محدودیت‌های کرونا و کاهش ساعت کار نیستند.

وی از مردم و همه مدیران خواست: به منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان نسبت به رعایت پروتکل‌ها با حساسیت بیشتری عمل کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان‌های ایلام، چرداول و ایوان در وضعیت سیاه، شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر، بدره، مهران، ملکشاهی و سیروان در وضعیت قرمز و نارنجی و هلیلان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ایلام قاسم سلیمانی دشتکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایلام قاسم سلیمانی دشتکی کرونا ایلام قاسم سلیمانی دشتکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام

دریافت 30 MB کد خبر 6095901

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم