Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:35:41 GMT

امضای تفاهمنامه همکاری بین بانک ملت و دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۲۱۲

امضای تفاهمنامه همکاری بین بانک ملت و دانشگاه تهران

تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و دانشگاه تهران با هدف افزایش تعاملات فی مابین به امضا رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملت، براساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک و دکتر محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بر اعطای تسهیلات جهت انجام پروژه های عمرانی شهر دانش در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و افزایش کیفی و کمی حساب های دانشگاه تهران در بانک ملت، ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد بیگدلی در جلسه انعقاد این تفاهمنامه در محل موزه مقدم به عنوان یکی از خانه های قدیمی و تاریخی تهران اظهار امیدواری کرد که این تفاهمنامه برای طرفین منشا خیر و برکت باشد و نتایج مثبت آن شامل حال تمام جامعه علمی کشور شود.
دکتر محمود نیلی، رئیس دانشگاه تهران نیز با قدردانی از همکاری های گسترده بانک ملت با این دانشگاه، حُسن شهرت و عملکرد مطلوب این بانک را برای مجموعه این دانشگاه قابل احترام خواند و از مراودات و همکاری های بانک با دانشگاه سپاسگزاری کرد.
وی اعلام کرد: با توجه به توانایی بالای بانک ملت انتظار بیشتری نسبت به همکاری های فی مابین وجود دارد و امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه سطح همکاری های طرفین در مسیر مشخص و از پیش تعیین شده افزایش یابد.
در مراسم امضای این تفاهمنامه، محمود اخلاقی، عباس جعفرلو و سید ابوطالب دیبایی معاونان مدیر عامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور و سید حمیدحسینی مدیر شعب منطقه سه تهران حضور داشتند.
در ادامه این مراسم، دکتر بیگدلی به همراه مدیران ارشد بانک از مجموعه موزه مقدم تهران بازدید و از نزدیک با معماری و آثار موجود در این موزه آشنا شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه تهران بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟