Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی گفت: در ساعت ۰۷:۵۵ بامداد امروز در مسیر شرق به غرب آزادگان روبروی مرتضی گرد یک دستگاه تاکسی با عابر پیاده‌ای که مشغول تردد در آن محدوده بوده برخورد میکند که منجر به جراحات شدیدی به این عابر می‌شود.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافت و ضمن بررسی صحنه تصادف و هماهنگی جهت حضور عوامل اورژانس و کلانتری در محل نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی افزود: با حضور عوامل اورژانس عابر پیاده به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ مومنی از رانندگان خواست در حین حرکت و هنگام رویت عابرین پیاده از سرعت خود کاسته و در صورت عبور عابرین از محل خط کشی حتما توقف کرده و پس از آنکه مطمئن شدند عابر یا عابرین از محل عبور کرده اند نسبت به حرکت اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود