Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شهر کرمان، هفت نقطه از شهر شامل ورودی‌ها و پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه، به‌صورت ویژه با یادمان سیدالشهدای جبهۀ مقاومت مزین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده در نشست کمیته عمرانی و یادمان‌های شورای سیاست‌گذاری مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، افزود: از 56 نقطۀ مورد تأیید برای نصب المان و یادمان سردار دل‌ها، هفت یادمان در چهار ورودی شهر و سه یادمان دیگر در پایانه مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمان و جانشین کمیته عمرانی و یادمان‌های شورای سیاست‌گذاری مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه شهر کرمان باید با فضاسازی مناسب، شهرِ سردار دل‌ها را در ذهن‌ها تداعی کند، گفت: کارشناسان باید هرچه زودتر نظر قطعی خود را برای ایجاد تندیس و المان اصلی سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی ارایه دهند.

عالم‌زاده  با بیان اینکه در هنرهای تجسمی دو بعد مفهومی و واقعی(رئال) مدنظر است، گفت: هدف ما از ساخت تندیس، نشان دادن شخصیت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است، نه چیز دیگر.

وی  در پاسخ به نمایندگان سپاه حاضر در جلسه در خصوص کمک و همراهی برای نصب 40 تابلو جهت ترویج مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی از میدان «بسیج» تا میدان «عاشورا» گفت: سپاه می‌تواند طرح خود را با جانمایی مناسب تابلوها اجرا کند.

شهردار کرمان با بیان اینکه در این مسیر به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، اِلمان موقت گذاشته خواهد شد، گفت: تابلوهای فرهنگی از میدان «بسیج» تا میدان «عاشورا» با همکاری ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهرداری و سپاه نصب خواهد شد.

عالم‌زاده همچنین ضمن اشاره به آماده‌سازی گلزار شهدا، از واکاری فضای سبز گلزار شهدا و کاشت گل‌های فصلی توسط معاونت خدمات شهری شهرداری خبر داد.

وی به پروژۀ پیاده‌راه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در محدودۀ میدان «شورا» به‌عنوان یک پروژه فرهنگی و ترویجی اشاره کرد و با بیان اینکه سه دیدگاه ایجاد گالری، حسینه ثارالله و آرشیو مستندسازی برای اجرای بخشی از این مجموعه وجود دارد، گفت: در این پروژه علاوه بر طرح مشاور، نظرات سپاه پاسداران نیز لحاظ خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: همچنین برای بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، توسط شهرداری منطقه یک، المانی مشابه المان روی ساختمان مهمانسرای سپاه ثارالله، روی ساختمان شهرداری منطقه یک واقع در میدان عاشورا اجرا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهردار کرمان عالم زاده شهرداری کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهردار کرمان سردار دل ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز

سردار محمد علی نظری در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان سراسر استان با بیان اینکه معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی هستند، گفت: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در مهمترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی یعنی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین بر روی سه مسئله تاکید شده که اگر بنیان آنها ضعیف شود امید به یاس بدل شده وهیچ تلاشی نیز برای رشد جامعه صورت نمی‌گیرد که این سه محور عبارتند از خانواده، مدرسه و مسجد که هر سه نقشی اساسی در تربیت اخلاقی و معرفتی نسل آینده دارند.

سردار نظری تصریح کرد: نقش معلمان و آموزش و پرورش در تاثیر گذاری بر جامعه و شکست توطئه‌های مطرح شده از سوی دشمنان بی بدیل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: معلمان فرصت‌هایی طلایی در تربیت نسل آینده و رفع شبهات به وجود آمده در سطح جامعه دارند، لذا لازم است دوره‌های توانمندسازی متعددی برای این قشر زحمتکش برنامه ریزی شود که ارائه برنامه و اجرای این دوره‌ها از وظایف سازمان بسیج فرهنگیان است.

سردار نظری بیان داشت: زحمات معلمان در تربیت نسل آینده بر کسی پوشیده نیست و اهمیت این مهم، در زمان اوج گیری کرونا به خوبی بر همگان نمایان شد.

وی افزود: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در بزرگترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی است که تعاملات بسیار خوبی بین سپاه و معلمان ایجاد می‌کند.

گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان و... در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟