Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تمام تجهیزات پدافند هوایی ارتش در نوار مرزی اردبیل به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز مستقر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر رحیم‌ زاده شامگاه دیروز یکشنبه، در بازدید از نوار مرزی شمال استان اردبیل و منطقه پارس آباد و اصلاندوز مغان اظهار کرد: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ هشدار جدی می‌دهیم که در صورت ورود به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران قاطعانه با نقض‌کنندگان مرز‌های کشور برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از رصد ۲۴ ساعته آخرین تحولات منطقه مورد مناقشه قره‌باغ خبر داد و افزود: برای برقراری امنیت و آرامش پایدار در مناطق مرزی ایران اسلامی به ویژه در شمال استان اردبیل تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت ۲۴ ساعته رصد می‌شود.

رحیم‌ زاده با اشاره به استقرار تمامی تجهیزات پدافند هوایی ارتش در نوار مرزی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با استقرار تمامی تجهیزات پدافند هوایی ارتش ایران در نوار مرزی استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز، نیرو‌های مسلح ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید براینکه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان قابل تقدیر است، بیان کرد: در حال حاضر در سایه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در نوار مرزی شمال استان اردبیل و آمادگی یگان‌های مستقر در این مناطق امنیت و آرامش پایدار در این مناطق مرزی وجود دارد.

مرزنشینان مطمئن باشند که خطری ایران را تهدید نمی‌کند

رحیم زاده با بیان اینکه هیچ نیروی خارجی در منطقه مورد مناقشه قابل تحمل نیست، افزود: به مردم مرزنشین قول می‌دهیم هیچ گونه مشکل خاصی وجود ندارد و نیرو‌های پدافند هوایی صرفاً برای آمادگی بیشتر و تأمین امنیت در منطقه مستقر شدند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش با بیان اینکه نیرو‌های پدافند هوایی به شدت آسمان کشور را رصد می‌کنند، افزود: در راستای هماهنگی‌های بیشتر در منطقه جلسات متعددی را با مسئولین منطقه تشکیل دادیم که از این بابت از استاندار اردبیل، معاونین، فرمانداران پارس آباد و اصلاندوز و فرماندهان سپاه پارس آباد و اصلاندوز و همه نیرو‌هایی که در انجام مأموریت نیرو‌های پدافند هوایی در منطقه مساعدت و همکاری می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی در پایان به کشور‌های درگیر در منطقه مورد مناقشه توصیه کرد: ما دوستدار جنگ نبوده و مایل هستیم دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ارمنستان با تمکین به قوانین بین المللی بتوانند به این جنگ پایان دهند، چرا که این جنگ به نفع منطقه نیست. برچسب ها: استقرار ، قرارگاه ، تجهیزات ، خاتم الانبیا ، اردبیل ، سردار رحیم زاده

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: استقرار قرارگاه تجهیزات خاتم الانبیا اردبیل تجهیزات پدافند هوایی ارتش پارس آباد و اصلاندوز منطقه مورد مناقشه استان اردبیل نوار مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است