Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@04:21:06 GMT

تعیین سود ۱۹۶۲ ریالی "وسبحان"

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۴۴۸

تعیین سود ۱۹۶۲ ریالی 'وسبحان'

مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سبحان تقسیم مبلغ یک هزار و ۹۶۲ ریال سود خالص هر سهم و ۳۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.

به گزارش پول نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری سبحان برای سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ در دوشنبه  ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالیانه "وسبحان" برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:
استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی عبارت است از:
سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۳۰۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم یک هزار و ۹۶۲ ریال تصویب شد.سود خالص ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۲ هزار و  ۶۹۲ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال اعلام شد.بهمند به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس و فاطر به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. روزنامه‌ "دنیای اقتصاد" به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حسابرس سهم سود انباشته مجمع عمومی مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس