Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، داریوش دریابار مدیر خدمات فنی و پشتیبانی مجتمع فولاد سبا ضمن تایید این خبر گفت: این کار از اواخر سال ۹۷ با همکاری شرکت‌های پیمانکار داخلی که در این زمینه از تجربه و سابقه کافی برخوردار بودند، در بدترین شرایط تحریم و بنابر ضرورت کارخانه، وارد فاز اجرا شد.

وی در خصوص اهمیت اجرای این پروژه گفت: حوادث احتمالی ترانس‌های قدرت در صنایع مختلف می‌تواند آسیب‌های جدی تجهیزات، توقف روند تولید و همچنین خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای نیروی انسانی و محیط‌زیست در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به‌منظور جلوگیری از چنین حوادثی، واحد تولید و توزیع برق مجتمع فولاد سبا، با همکاری شرکت‌های مذکور، اجرای این پروژه را در دستور کار قرار داد.

دریابار با تأکید بر اینکه کلیه تجهیزات در پست ۴۰۰ کیلوولت و دیگر پست‌های اشاره‌شده این قرارداد، فاقد تجهیزات سیستم‌های اعلام و اطفای حریق اتوماتیک بودند، تصریح کرد: تمامی برندهای استفاده‌شده در سیستم اعلام حریق NOTIFIRE -UK و در سیستم اطفای حریق KCA و تکنیدرو از برندهای معتبر جهانی به شمار می‌آیند. همه تجهیزات دیگر همچون شیرآلات و درب‌های ضدحریق از محل تولیدات داخلی تأمین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت عملیات اجرایی بر روی ترانسفورماتورهای قدرت ۴۰۰ کیلوولت که برای ادامه تولید بسیار حیاتی‌اند و زمان بسیار محدود بی‌برقی برای این تجهیزات در زمان تعمیرات برنامه‌ریزی ‌شده است، این پروژه بدون هیچ‌ حادثه و با بیشترین توان و دقت اجرایی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 دریابار تصریح کرد: اینک پس از اجرای روند راه‌اندازی، از ۲۰ مرداد ۹۹ کلیه تجهیزات این سیستم آزمایش‌های موردنیاز را توسط واحد آتش‌نشانی مجتمع فولاد سبا با موفقیت پشت سرگذاشته و با بهترین عملکرد در حال کار است.

وی گفت: پروژه اجراشده در واحد تولید و توزیع برق مجتمع فولاد سبا  شامل بخش‌های ذیل است:

- اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق اتوماتیک آب و فوم بر روی ترانسفورماتورهای ۴۰۰ کیلوولت؛ - اجرای سیستم خنک‌کنندگی آب دیواره‌های آتش ترانسفورماتورهای ۴۰۰ کیلوولت؛ - اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در پست و گالری‌های کابل MRSS و SVC۱ و SVC۲؛ - اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در پست RED و تونل‌های ارتباطی به واحد احیا مستقیم و غبارگیر؛ - اجرای درب‌های ضدحریق و مواد فلاماستیک بر روی کابل‌ها در تونل‌های برق زیرمجموعه پست‌های MRSS و RED به طول تقریبی ۲ کیلومتر؛ - توسعه رینگ آب آتش‌نشانی با لوله‌های دفنی پلی‌اتیلن در محدوده پست ۴۰۰ کیلوولت مجتمع فولاد سبا؛ - ساخت بنا و نصب تجهیزات و تأسیسات الکتریکی و مکانیکی جهت اتاق‌های FFR مربوط به سیستم اطفای حریق اتوماتیک ترانسفورماتورهای ۴۰۰ کیلوولت.

مدیر خدمات فنی و پشتیبانی مجتمع فولاد سبادر خاتمه از همکاری مدیران و کارشناسان مجتمع فولاد سبا در واحدهای خدمات فنی و پشتیبانی، تکنولوژی و اجرای پروژه‌ها، ایمنی فنی و آتش‌نشانی، توزیع برق، مدیریت و کارکنان شرکت‌های مهندسی آب‌وآتش نقش‌جهان و فراتحقیق و سایر واحدهایی که به‌نوعی در اجرای این پروژه خطیر همکاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

پربیننده ترین تحلیل جامع بر آهن و فولاد ارفع نگاهی مختصر به صنعت مس کاهش قیمت طلا با تقویت شاخص دلار آمریکا/ شوک دوباره به قیمت فلز گرانبها سودآوری عظیم در سیمان تامین کاهش تقاضا در بازار فلزات گرانبها با نوسان قیمتی/ ثبات بازار در شرایط توقف معاملات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تولید فولاد فولاد مبارکه اصفهان فولادسازی فولاد سبا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مجتمع فولاد سبا حریق اتوماتیک سیستم اعلام اجرای سیستم ۴۰۰ کیلوولت اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی