Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تأکید بر مقابله قاطعانه جهان اسلام با اسلام‌ستیزی غرب به خصوص رییس جمهور فرانسه، گفت: دشمنان نمی‌خواهند مردم جهان با اسلام آشنا شوند و به آن روی بیاورند؛ چرا که اگر اسلام واقعی شناسانده شود مردم دنیا به خصوص جوانان زیر بار ظلم و سلطه غربی‌ها نخواهند رفت.

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن محکوم کردن توهین رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: این اقدام برنامه‌ریزی شده بود که از زبان شخص رییس جمهور فرانسه بیرون آمد، غربی‌ها دشمن اسلام هستند و دشمنی خود را با اسلام ناب از مدت‌ها قبل آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دین مبین اسلام در جهان جایگاه مقبولی دارد، گفت: صهیونیست‌ها و غربی‌ها نمی‌خواهند که اسلام و مسلمان‌ها رشد کنند و مسلمین با هم متحد باشند.

آیت‌الله ناصری‌یزدی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند به هر بهانه‌ای بین مسلمین تفرقه افکنی کنند و دین مبین اسلام را به گونه‌ای در غرب معرفی کنند که مردم به خصوص جوانان اقبالی به آن نشان ندهند.

اگر اسلام واقعی به جهانیان شناسانده شود مردم دنیا به خصوص جوانان زیر بار ظلم و سلطه غربی‌ها نخواهند رفت

وی با تأکید بر مقابله قاطعانه جهان اسلام با اسلام‌ستیزی غرب به خصوص رییس جمهور فرانسه، گفت: اگر با این گونه جسارت‌ها برخورد جدی صورت نگیرد دشمنان در برهه‌های دیگر تکرار خواهند کرد. آنها  نمی‌خواهند مردم جهان با اسلام آشنا شوند و به آن روی بیاورند؛ چرا که اگر اسلام واقعی به جهانیان شناسانده شود مردم دنیا به خصوص جوانان زیر بار ظلم و سلطه غربی‌ها نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید: مصباحی‌مقدم: اقدام رییس جمهور فرانسه جنایت علیه بشریت است

انتهای پیام/

برچسب ها: امام جمعه یزد جهان اسلام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد جهان اسلام رییس جمهور فرانسه خصوص جوانان جهان اسلام غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد