Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری خود که امروز (۱۹ آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز آغاز طرح ۳۰۷۰ است، در مسیر تحول سازمان تامین اجتماعی نیاز بوده گام‌های جدی برداریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امروز در شرایط شیوع کرونا باید مراجعات مردم را به تامین اجتماعی کاهش دهیم، گفت: در ایام عادی هم باید در کاهش مراجعات مردم و کاهش هزینه قدم برداریم چرا که دولت الکترونیک نیز بر همین راستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه‌های اخیر گام‌هایی برداشته شده است که تاکید رهبری و رئیس جمهور مبنی بر جلوگیری از تجمع مردم و افزایش خدمات غیر حضوری در ایام کرونا بود و این تاکیدات ما را بر آن داشت که منسجم‌تر از قبل گام برداریم و یک برنامه ریزی فشرده و مستمر داشته باشیم.

سالاری تصریح کرد: مقدمات این طرح برداشته شده است و امروز ۳۰ خدمت غیر حضوری رونمایی می‌شود که ۷۰ میلیون مراجعه را کاهش میدهد و به همین دلیل طرح ۳۰۷۰ نامیده شده است. تا پایان بهمن ماه ۳۰ خدمت غیر حضوری شده و ۷۰ میلیون مراجعه را از ۹۶ میلیون مراجعه کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید

آخرین اخبار از وضعیت نسخه نویسی الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی/ دریافت حکم بازنشستگی به صورت غیر حضوری فعال شدن سامانه متمرکز مستمری‌های تأمین اجتماعی از آبان ماه

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی خدمات الکترونیک ویروس کرونا تامین اجتماعی غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل