Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد موسوی زاده روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد ابراز داشت: طرح برق امید ویژه مشترکان خانگی از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شده و از اول مهرماه امسال آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تصریح کرد: مشترکان برق خانگی در طرح برق امید به سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم شدند و بنای تقسیم بندی میزان مصرف برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: براساس برآورد مصرف مشترکان برق خانگی استان سمنان در  سال ۹۸،  ۳۰ درصد مشترکان جزو کم مصرف‌ها شناسایی شدند و تمام مشترکان خانگی در گروه کم مصرف مشمول ۱۰۰ درصد تخفیف در طرح برق امید خواهند شد.

موسوی زاده تصریح کرد: مصرف برق کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت در ماه در مناطق عادی جزو مشترکان کم مصرف، مصرف برق بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه جزو مشترکان خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف در ماه جزو مشترکان پر مصرف تلقی می‌شوند.

وی بیان کرد: مشترکان در فصل گرم سال با مصرف برق تا ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه جزو مشترکان کم مصرف در طرح برق امید شناخته می‌شوند و در گرمسار، ایوانکی و آرادان که جزو مناطق گرمسیری شناخته می‌شود تا مصرف ۱۵۰ کیلووات بر ساعت جزو مشترکان کم مصرف در طرح برق امید شناخته می‌شوند.

موسوی‌زاده ادامه داد: هدف از اجرای طرح برق امید صرفه جویی و مدیریت مصرف در بخش خانگی است و با اجرای این طرح ۱۰ درصد کاهش مصرف برق مشترکان خانگی پرمصرف استان سمنان پیش بینی ‌می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۰درصد مصرف برق در استان سمنان مربوط به بخش خانگی است و ۷۰ درصد مشترکان خانگی استان سمنان را مشترکان پرمصرف تشکیل می‌دهند و صرفه جویی ۱۰ درصدی این مشترکان، نقشی مهم در کاهش مصرف برق دارد.

موسوی‌زاده اضافه کرد: با اجرای طرح امید پیش‌بینی می‌شود مشترکان به سمت کم مصرفی برای مشمول شدن در طرح برق امید ترغیب شوند.

وی یادآور شد: مشترکان کم مصرف می‌توانند همواره در بین مشترکان کم مصرف باقی بمانند و مشترکان خوش مصرف و پر مصرف می‌توانند با مدیریت مصرف در گروه کم مصرف قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در تابستان اوج مصرف مربوط به مشترکان پرمصرف بخش خانگی است، افزود: اجرای طرح امید و صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مشترکان پر مصرف بخش خانگی در پیک تابستان موثر است.

وی یادآور شد:  کاهش حداقل ۲ درصد پیک مصرف در تابستان مشروط به اجرای خوب طرح امید در بین مشترکان پرمصرف به کم مصرف یا خوش مصرف است.

حذف ۱۰۰ درصدی خدمات حضوری برق از آذر امسال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: از آذر امسال تمام خدمات مربوط به صنعت برق به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: حذف خدمات حضوری صنعت برق از ابتدای آذر امسال  گامی برای تحقق دولت الکترونیک است و برای انجام  تمام خدمات مانند فروش و پس از فروش و بهره برداری نیاز به مراجعه حضوری نیست و کارکنان نیز از پذیرش حضوری معذور هستند.

موسوی‌زاده یادآور شد: ۴۰ خدمت صنعت برق در بستر الکترونیک و غیر حضوری انجام می‌شود و افراد دارای گوشی هوشمند می‌توانند با نصب برنامه «برق من» از خدمات برخوردار شوند و حتی سوابق پرداختی و مصرفی در سامانه قابلیت رویت دارد.

وی اضافه کرد: افراد فاقد گوشی هوشمند نیز می‌توانند از طریق پیامک از خدمات برخوردار شوند و اگر گوشی هم نداشته باشند می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات پستی خدمات مربوط به برق را دریافت کنند.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: حذف قبوض کاغذی از دیگر طرح‌های موفقیت آمیز در دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت برق است که صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و در نتیجه صرفه‌جویی ملی را به همراه داشت.

حدود ۴۰۰ هزار مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق اخبار کنکور مشترکان کم مصرف برق استان سمنان طرح برق امید مشترکان خانگی کیلووات ساعت جزو مشترکان مشترکان پر شرکت توزیع موسوی زاده صرفه جویی بخش خانگی خوش مصرف مصرف برق صنعت برق پر مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روح و روانم خیلی درگیر است و افسردگی امانم را بریده است، اما نمی‌توانم هزینه جلسات مشاوره با روانشناس را بپردازم. این گفته مسعود، جوان ۳۵ ساله است.
خدمات روانشناسی خدمات با تعرفه‌های بالایی است؛ به طوری که بیش از ۷۰ درصد مردم توانایی مراجعه به روانشناسان را ندارند. بهرام عین الهی،وزیر بهداشت سال گذشته از تحت پوشش قرار دادن این خدمات خبر داد.

اکنون ۲۰ درصد افراد جامعه به نوعی دچار اختلالات روان هستند و نیاز به حدود ۱۰۰ هزار روانشناس و مشاور داریم .براساس طبقه بندی‌های بین‌المللی، حدود ۴۰۰ نوع بیماری روانی داریم که سازمان روانشناسی و مشاوره نقش پررنگی در پیشگیری از ابتلا افراد جامعه به این‌ اختلالات دارد.

بیشتر بخوانید: نرخ پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد + جزییات

رئیس سازمان بیمه سلامت محمد مهدی ناصحی می‌گوید «سازمان بیمه سلامت خدماتی مانند روان درمانی فردی، خانواده درمانی، گروه درمانی و خدمت مشاوره را تحت پوشش قرار داده است».
به گفته ناصحی «سهم پرداختی سازمان در بخش سرپایی جهت خدمات فوق، معادل ۷۰ درصد تعرفه دولتی است».

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره علی فتحی آشتیانی به فارس می‌گوید« آنچه وزیر بهداشت درباره بیمه خمدات روانشناسی گفته این است که خدمات بیمه‌ای فقط مشمول روانشناسانی می‌شود که تخصص روانشناسی بالینی و سلامت دارند.اما اگر کسی نیاز به خدمات روانشناسی عمومی، تربیتی، شخصیت،مشاوره خانواده، شغلی و در کل که ۱۴ رشته می‌شود این رشته‌ها مشمول بیمه نمی‌شود.»

در حالی که به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تعداد متخصصان رشته‌های روانشناسی بالینی و سلامت بسیار کم است و همه خدمات روانشناسی نیازمند پوشش بیمه‌ای هستند؛اما برداشت وزارت بهداشت این بوده که روانشناسی فقط مشمول این دو گرایش است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1228740 برچسب‌ها روان شناسی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند