Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور با تغییر اولویت و یا تغییر نیمسال کاردانی و کارشناسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور موافقت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با پیگیری معاونت آموزشی این دانشگاه و طی مکاتبه‌ای با سازمان سنجش آموزش کشور تغییر اولویت و یا تغییر نیمسال پذیرفته شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده ها‌ی فنی و حرفه‌ای در آزمون کاردانی ناپیوسته فنی و حرفه‌ای نظام جدید آموزش متوسطه و هم چنین آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ مشخص گردید؛ بنابراین گزارش، با عنایت به بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به تصمیم شورای بررسی موارد خاص سازمان سنجش آموزش کشور، موارد مربوط به تغییر اولویت و جابه جایی پذیرفته شدگان با توجه به کارنامه نتیجه داوطلبان در صورت کسب حداقل نمره عملی لازم در اولویت مربوط، نسبت به معرفی فرد و یا افراد به صورت مشروط به آموزشکده جدید اقدام و فهرست جابه جایی با قید نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی، شماره پرونده، کد ملی، کد قبولی اولیه و کد رشته مورد تقاضا برای بررسی و تأیید نهایی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، پذیرفته شدگان هر یک از آزمون‌های کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای نظام جدید و یا آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته که تمایل به تغییر نیمسال پذیرش از نیمسال اول به دوم دارند لازم است، حداکثر تا ۳۰ بهمن حسب مورد دوره تحصیلی آموزش متوسطه و یا دوره کاردانی را به پایان رسانده و مدرک دیپلم خود را اخذ نمایند.

در همین راستا پذیرفته شدگان نیمسال دوم که مایل به تغییر نیمسال پذیرش به نیمسال اول را دارند در صورت اخذ مدرک تحصیلی بر حسب مورد دیپلم یا فوق دیپلم نسبت به معرفی آنان به نیمسال مورد تقاضا به صورت مشروط در همان دوره قبولی روزانه یا نوبت دوم" شبانه" اقدام و فهرست اسامی به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی خواهد شد.

بدیهی است، ثبت نام قطعی از داوطلبانی که با شرایط فوق تغییر وضعیت پیدا می‌کنند منوط به اعلام رسمی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای سازمان سنجش کاردانی نظام جدید سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان تغییر اولویت تغییر نیمسال فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

کد خبر 6089316

دیگر خبرها

  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه