Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده ، تاکنون بالغ برهفت هزار نفر از زنان خانه دار در این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان، مسعود علیاری افزود :زنان خانه دار و حتی زنان مجرد می توانند برای استفاده از خدمات بیمهتامین اجتماعی با مراجعه به شعب وکارگزاریهای این سازمان به صورت خوداظهاری با عنوان خانه دار و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه مقرر ازتعهدات قانونی سازمان تامین اجتماعی در زمینه های درمان از کارافتادگی وبازنشستگی بهره مند شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح زیر پوشش قراردادن زنان خانه دارزیر چتر سازمان تامین اجتماعی است تا این قشر بتوانند با پرداخت حق بیمهبعد از گذشت مدتی معین از این پشتوانه استفاده کنند .
علیاری با بیان اینکه اغلب زنان خانه دار اطلاعات کافی از اجرای این طرحرا ندارند، افزود: باید با اطلاع رسانی های مناسب زمینه آگاهی این قشر رافراهم کرده تا این عزیزان از فرصت ایجاد شده بهره مند شوند.
وی با بیان این که زنان خانه دار 18 تا 50 سال می توانند متقاضی بهره مندیاز بیمه تامین اجتماعی شوند ، گفت : نرخ حق بیمه برای این قشر به انتخابخود بیمه شده از 12 ، 14 و 18 درصد است که بسته به نوع خدمات می توانند یکیاز آنها را انتخاب کنند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تامین اجتماعی زنان خانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی