Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ذخیره سازی ۲۲ هزار تن ماسه و نمک با هدف مدیریت بهینه راهداری در آستانه فصل سرما در این استان خبر داد.

احسان منصورکیایی گفت : ۱۶ هزار تن شن و ماسه و ۶ هزار تن نمک در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبارهای راهدارخانه های تحت پوشش  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ذخیره سازی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بمنظور ذخیره سازی بیشتر و جبران کمبودهای احتمالی مصالح خرید حدوداً ۶ هزار تن شن و نمک نیز در دستورکار این اداره کل قراردارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: ماشین آلات راهداری از جمله ماشین های برف‌روب و نمک پاش نیز در آستانه فصل سرما در این استان تجهیز، بازسازی و آماده سازی شده است.

منصورکیایی با اشاره به تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه ریزی ارتقای خدمات راهداری گفت :  ۱۵۰ نفر راهدار در طرح زمستانه امسال در جاده های استان وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه سمنان سمنان راهداری و حمل ونقل جاده ای راه و راهداري جاده ذخیره سازی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح