Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا موحدی زاده روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نتیجه انتخابات آمریکا ثابت کرد، تکروی در هیچ جای دنیا جواب نمی دهد و ترامپ که به پیروزی مطمئن بود نتوانست رای بیاورد.

وی ادامه داد: ترور سردار سلیمانی که از نظر انسانی و حقوقی محکوم است و تشدید تحریمها، فشار حداکثری و خروج از معاهدات بین المللی از دیگر اقدامات ترامپ بود که محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که رییس جمهوری جدید آمریکا اعلام کرده که به معاهدات بین المللی بازخواهد گشت  افزود: مسوولان نیز از باید از این فرصتها برای کاهش تحریمها و  کاهش فشار اقتصادی بر مردم استفاده کنند.

موحدی زاده افزود: نباید طوری سخن بگوییم که متهم شویم و تحریمها باقی بماند، بازگشت اعتماد و روحیه مردم باید رویکرد مسوولان باشد و نباید راه را برای حضور گسترده مردم در انتخابات ١٤٠٠ ببندیم.

آلودگی هوا و کرونا

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد به افزایش آلودگی هوا در مشهد طی روزهای گذشته اشاره و تصریح کرد: برای کاهش آلودگی هوا باید به سمت برقی کردن شبکه حمل و نقل حرکت و با کاهش ترافیک و آلودگی هوا فضای زیست شهر را مطلوبتر کنیم.

موحدی زاده افزود: از لحاظ شیوع ویروس کرونا نیز در وضعیت حادی قرار داریم و باید محدودیتها را رعایت کرد اما ممکن است شیوع ویروس کرونا به حدی برسد که با تعطیلی مهار نشود و باید با همکاری بین دستگاهی در خصوص مهار آن تدبیر کرد. 

وی ادامه داد: مسوولان اگر قصد اعمال محدودیت را داشته باشند شهرداری و شورای شهر همراهی لازم را خواهند داشت و اگر لازم باشد شهر را تعطیل می کنیم تا زنجیره انتقال قطع شود.

او با تاکید بر ارائه تصویر واقعی از وضعیت موجود برای مردم اضافه کرد: باید با الگوسازی در رفتار، افکار و تصمیمات نشان دهیم که هرگز آمار غلط نمی دهیم و هرچه قدر صادق‌تر باشیم همراهی مردم بیشتر خواهد بود.

بودجه ١٤٠٠ شهرداری مشهد

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین به تدوین بودجه ١٤٠٠ شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: در مسیر تدوین بودجه باید ارزیابی دقیقی از عملکرد بودجه سال جاری و رفع ضعفهای آن داشت.

موحدی زاده افزود: برنامه چهارساله شهرداری تا سال ١٤٠٠ نیز باید ارزیابی شود تا مشخص شود در چه نقطه‌ای هستیم و چه مواردی تحقق نیافته است.

وی تاکید کرد: اگر بگذارند، بخواهیم و بتوانیم، مشهد می تواند شهر فرصتها باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص سیاست شورای پنجم برای تجهیز منابع مالی و فناوری نیز اظهار کرد: در این زمینه قوی تر از تهران از فرصتهای قانونی استفاده کرده ایم و پارسال ٤٢ هزار میلیارد ریال از بدهی شهرداری با بانکها تهاتر شد.

موحدی زاده افزود: امسال نیز هدفگذاری تهاتر بیش از ٣٠ هزار میلیارد ریال از بدهی شهرداری و دستگاه های اجرایی برنامه ریزی شده است.

وی از دولت خواست نسبت به اختیارات شوراها کوتاهی نکند چون اگر شوراها را از کارکرد بیندازد رای مردم اثرگذاری خود را از دست می دهد.

برچسب‌ها مشهد حمیدرضا موحدی زاده ایالات متحده آمریکا شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ایالات متحده آمریکا شورای اسلامی شهر مشهد مشهد ایالات متحده آمریکا شورای اسلامی شهر مشهد اخبار کنکور موحدی زاده آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان